• mammacatta

    Äntligen Fredag!

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-15= 27608 inlägg
    16: 451 -> 28059 totalt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-12 20:51
    Äh, glömde att det är del 17!

  • Svar på tråden Äntligen Fredag!
  • Fru Hilde

    Lite småpinsam info... Jag har haft en stor glittrig leksakstiara på mig en halv dag!!! Har både umgått och pratat med grannar utan att bli tillsagd. Jag menar inte brukar det väl vara normalt att gå runt med tiaror en vanlig måndag speciellt inte när man är en mogen kvinna i sina bästa år

    Jag har ingen aning om när jag tog på mig den. Tror att det var i morse när jag lekte med dottern.

  • janos

    Hehehe, grannarna tyckte säkert att du var söt!!!

    Den här veckan är det inte roligt att vara kvinna *stönar och stånkar*

  • äntligen på väg

    Fru Hilde skrev 2009-06-08 12:41:19 följande:


    Lite småpinsam info... Jag har haft en stor glittrig leksakstiara på mig en halv dag!!! Har både umgått och pratat med grannar utan att bli tillsagd. Jag menar inte brukar det väl vara normalt att gå runt med tiaror en vanlig måndag speciellt inte när man är en mogen kvinna i sina bästa år Jag har ingen aning om när jag tog på mig den. Tror att det var i morse när jag lekte med dottern.
    Ha, ha, ha... sånt är ju jättekul
  • äntligen på väg

    Idag har vi sett en helt fantastisk liten sprattelgumma/gubba som vinkade glatt till oss på ultraljudet . Nu börjar det kännas riktigt verkligt och missfallsrisken är nu omkring 1% enligt läkaren så jag börjar känna mig mer trygg i att det här faktiskt kan gå vägen
    Vi ska få gå på extra tillväxtkontroller från att jag är i v 28 iom att min missbildning skulle kunna ställa till det så att Knäckis inte får tillräckligt med näring, och det känns ju rättså betryggande att de tar min situation på allvar. Suverän läkare för övrigt. Fick mig att känna mig trygg.

  • äntligen på väg

    Nej Hilde, du lät inte barsk. Det är just sånt jag vill höra, att jag bara låter mig skrämmas av sådant som egentligen är mycket ovanligt. Då kan jag liksom ta mig i kragen och sluta läsa det

  • äntligen på väg

    Nej Hilde, du lät inte barsk. Det är just sånt jag vill höra, att jag bara låter mig skrämmas av sådant som egentligen är mycket ovanligt. Då kan jag liksom ta mig i kragen och sluta läsa det

  • Fru Hilde

    äntligen på väg skrev 2009-06-08 18:19:18 följande:


    Oj, dubbelt, så stolligt!
    Inte mer stolligt än jag haft det idag
  • janos

    Vad härligt med sprattelgummor/gubbar på ul. Det är så häftigt att få den där lilla plutten som ligger där inne och simmar runt. Vilken vecka är du i nu äpv?

  • Hoffsennanen Tottoplex

    min sköna fredags känsla är borta....jobbar i affär...går på ett vikariat och har inte speciellt mycket tider så tar typ det jag har...bara att nu har de ändrat på mitt schema så nu jobbar jag ALLA fredagar 15.00-21.20 där försvann de sköna fredagarna

Svar på tråden Äntligen Fredag!