• Sommaren 09

    Pite brudar -09! tråd 3

    Välkommen att surra alla pite brudar gammla som nya

  • Svar på tråden Pite brudar -09! tråd 3
  • Sommaren 09

    Vi skulle vilja ha en fin äldre bil, men vi vet ingen som har det.
    Nån här som vet nån som har det?

  • Pitebrud 090801

    Har du provat att söka på googel och blocket?

    Ett tips till er som ska använda lite engångsartiklar. Be att få en offert från tex NKV. vi kommer beställa våra produkter från NKV (Kiruna men Piteå är också riktigt bra. Handlar ni i Piteå så betala kontant när jag varit där tidigare så har man fått kontantköpsrabatt). Vi fick ett väldigt bra pris från dem.

  • Sommaren 09

    Jo vi har kollat blocket å googlat men det e få som vill köra på bröllop å dessutom e det nån stor bilträff i umeå samma helg..

  • Pitebrud 090801

    Är det någon mer som ska göra håret och sminket hos hårstudion?
    När jag bokade sa de att de skulle höra av sig till mig angående tider och bokning av provuppsättningar. Men ingen har ringt. Börjar bli nervös.

    Vet ni vad de har för priser på ansiktsbehandlingar och manikyr? Står ju inget på hemsidan. Tycker man kan ha lite frånpriser ialla fall.

  • Sommaren 09

    Jag ska göra hår å smink på hårstudion
    Bokade tid redan i februari å då sa dom att det dröjer länge innan dom hör av sig om en tid för konsultationen
    men jag var faktiskt in för 1v sen å bokade en tid för jag vill börja planera sista v innan bröllopet å planeras själva bröllopsdagen. nu e det faktiskt bara 26 dagar kvar!!
    Lite panik jag får då jag tänker på det

    Det jag ville ha sagt är ta det lungt dom hör av sig sen.
    Annars kan du höra med dom ca 1 mån i förväg.

  • Pitebrud 090801

    Får ta och gå in där och höra. Jag börjar ju bli nervös.

    Ingen som har någon uppfattning om deras priser?

  • Pitebrud 090801

    Jag var in till hårstudion igår. För er som undrar så hör de av sig ca en månad innan bröllopet.
    Jag passade på att boka toning och slingor som jag skall göra samtidigt som provuppsättningen.
    Deras priser på ansiktsbehandlingar låg på 480-670:-.
    Hennes hemsida är www.studio-c.net/3.html men priserna verkar inte stämma med den prislista jag fick.

  • Pitebrud 090801

    Hur skall ni ta er runt under dagen?
    Har börjat fundera på hur man ska ta sig runt till olika saker (fotografering, vigsel, fest). Våran lilla bil känns ju inte så rolig att klämma in sig i. Skulle vilja åka häst och vagn men det blir väll i så fall bara från vigseln till festen. Antar att det blir svindyrt annars. Och frågan är ju hur man skall ta sig till fotografen om man har häst och vagn senare. Hur ska ni lösa problemet?

  • Sommaren 09

    Vi kommer att ta våran bil, fast det blir nog nån som kör oss, till fotograferingen å från fotograferingen till kyrkan.
    Från kyrka till festen vet vi inte ännu
    skulle vilja åka häst å vagn men antar att det blir för långt för hästen att gå på asfalt från öjebyn till böle.

  • Sommaren 09

    Åh vad jag e nevös nu...
    Fick ett sms för ca 40 min sen att jag ska göra mig klar för att bli hämtad om ca 1timme....

Svar på tråden Pite brudar -09! tråd 3