• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Fenixx

    Ananias>> åh vad roligt att det blivit klartecken för bröllop.

    ja den låten lär solisterna få sjunga ett X antal gånger i år på många bröllop. typ som cury sue förra året.

  • Fenixx
    Humlan66 skrev 2009-03-12 14:51:24 följande:
    Nä just det , måste jag ju bara se :-d Påminn oss glömska tjejer på lördag kväll e du gullig ;) ♥Fnissar
    nu påminner jag då.

    imorgon kl.20.00 på 3an börjar det.

    även på måndag på charterhjältar så kommer dem visa lite från ett bröllop. några som hade skrivit in och fick större delen av bröllopet, resan betalt...
  • Ananias

    fenixx- ja just det ja det där bröllops programmet ska jag se!

    Föresten, är det någon mer än jag som är orolig för att man ska tröttna på planerandet ? det känns som att jag har allt klart för mig och det är ett år kvar=) jag vill ju ha lite att planera då med.

    Fast å andra sidan får vi en liten till i juni så de lär ju gå ett par månader därefter som jag inte planerar=)

  • Fenixx

    fördelen med att vi är ute i tid är ju att man kan ta pauser imellanåt om det blir lite för mycket så.

    tror säkert man kommer på saker hela tiden sen närmare på att fixa. jag känner nog att gästpresentationerna i festhäftet blir en utmaning. många har man känt i flera år men jättesvårt att komma på ändå.

    skoj med tillskott hos er sen med.

  • Ananias

    ja funderar också på det där med gästpresentationen...hur ska ni göra ska ni skriva namn och siffra på vart de sitter...elelr ska ni ha foto.
    för om man gör en presentation utifrån hur se sitter kan det ju bli kaos om de avbokar i sista sekund o man måste göra om plaseringen...

  • Humlan66
    Fenixx skrev 2009-03-14 18:05:40 följande:
    nu påminner jag då. imorgon kl.20.00 på 3an börjar det.även på måndag på charterhjältar så kommer dem visa lite från ett bröllop. några som hade skrivit in och fick större delen av bröllopet, resan betalt...
    Åhh va bra , men du .. skulle du kunna kika in i morgon låt oss säga kl 18,00 och påminna .. ha ha ha
  • Humlan66

    Jag har kommit på en jättesmart grej när det gäller dansen på festen. Jag ÄR orolig för att vi har musiken men ingen dansar utan bara sitter där å glor typ MEN så kom jag på.

    Vi ska ju göra en speciell dans och då gör vi så att i slutet på vårans dans bjuder vi in tärnan och bestman i dansen som liten show och sen går vi alla och plockar upp någon vid bordet. På så vis tror vi att dansen kommer igång nogorlunda iaf .. smart va . M2b som är så svårtflörtad på mina ideer tyckte detta va skitbra *s*

  • Fenixx

    ja det hade väl varit en rolig grej humlan.

    ja det med gästpresentationen skriver vi nog en kladd och sparar till sista minuten att skriva ut ifall fler faller bort...
    ett tips jag såg var att på bordsplacerings-tavlan vid lokalen..istället för att limma fast så kan man sätta alla namnlappar med knappnålar så är det väldigt lätt att ta bort eller ändra.

  • Ananias

    fenixx- smart det där emd lappar istället för att skriva direkt på tavlan.

  • Ananias

    Hur har ni föresten tänkt göra med tärnans/ornas kläder. betalar ni dom ??
    Funderar hur det brukar gå till. jag gör nog en deal med min tärna, jag kan betala klänningen så får hon betala håruppsättning + make om hon vill ha det!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6