• augusti10a

    Augusti 2010...

    Jag kunde inte hitta någon augustitråd för 2010, bara Juli 2010...Så jag tycker ju såklart att vi som gifter oss i augusti ska ha en egen planeringstråd :D

    Så hur långt har ni kommit i planeringen?

    Vi har bestämt datum och den stora dagen blir 7/8 2010 och så har vi bokat festlokal...var tvungen att boka så tidigt eftersom den är väldigt populär och hon jag pratade med när jag bokade tyckte det var jättebra att jag ringde nu eftersom det blir fullbokat snabbt, själv skämdes jag lite som ringer 1,5 år innan...
    Jag försökte att boka kyrkan också men där vart det stopp. Hon sa att jag får ringa tillbaka i augusti för då släpper hon 2010`s augusti tider. Så nu hoppas jag att vi får den kyrkan som också är populär.

  • Svar på tråden Augusti 2010...
  • sindri

    ja de är jätte svårt att hitta. nä nu är de dax att sova små trollen vaknar sex även om det är lördag

  • MsomiMarie

    Min lilla valp med. Han fattar liksom inte att man ska ha sovmorgon på helgen

  • sindri

    ja de är väl konstigt men de blir tidiga morgonar i stället och dom tycker jag faktiskt mer om men jag har väl blivit skadad när man har små barn, de är inte jätte svårt att bli när man har en som fyller fyra och en som fyller ett. så hemma är de full fart hela tiden. apropå klänning kan du inte välja en på en bild och sen sy upp den de ska jag göra.

  • augusti10a

    Jag är fortfarande kvar här!
    Var och titta in festlokalen i helgen, såg jättebra ut! Kollar runt lite på vad vi kan handla redan nu...Å vilken djungel det är med brudklänningar...Jag vill ha allihopa! Jobbigt den dagen man måste välja en...

  • Sörön10

    Jag är också här! =)

    Frågade just min tärna och hon sa ja! =)

    Stannar gärna här, mer personligt här! haha

  • sindri

    ja dom är så många påd en andra tråden. brudklänningar ja de är ett helt hav där ute men jag vill ju ha med ärm på annars ser jag inte klok ut sen så hittade jag min favorit så den blir de jag ska få den upp sydd av en jätte duktig tjej som håller på med kina klänningar.

  • augusti10a

    Ja det är jättemånga i andra tråden! Skönt att ha en lite lugnare tråd...hihi!
    Ja jag måste ju gå och prova ut klänningar och se vilken modell man passar i. Just nu kollar jag på axelbandslösa klänningar och det kanske jag inte alls passar i ju...hmmm....Jag har också frågat min tärna och det är ju min storesyster och självklart ställer hon upp på det! Hon blev jätteglad!
    Vad har ni tänkt att "göra" nu? Jag vill ju fixa allt nu på en gång...Känns som att man är ute så tidigt.
    Men jag kanske kan sy små rispåsar, göra en gästbok...finns det något mer man kan pyssla med? Ha det bra så länge!

  • sindri

    jag har oxå mina syskon som tärnor så de var rättså självklart att dom skulle säga ja. ne vi ska inte göra allt nu men jag har kollat upp fotograf och bokat bygdegården vi ska vara i så nu vill ja bara ha klart kyrkan så e jag nöjd. men jag kan inte låta bli att beställa in klänning den är ju så fin;) annars blir det ringar som var bestämt att köpa innan års skiftet sen blir det lugnt.

  • sindri

    i in värld tar man med sig riset själv så de tänker jag inte lägga pengar på emn man gör ju som man själv vill

Svar på tråden Augusti 2010...