• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E

    Vad tråkigt om de skulle vara så.

    Min sambo vill skicka inbjudan till sin äldre släkt typ dagen innan så vi slapp dem. Kan ju beror på att dem är så högfärdiga av sig kanske. Dem tillhör den fina delen av stockholm innerfolk, suck deras bröllop tävlade dem sins i mellan.

    Jag tycker mest att de är synd att man ska behöva se ner på folk bara för att man inte vill vara känd i olika yrken.

  • Sobeit

    F A M E:
    Ja, det är verkligen synd.

    Vid bröllop och begravningar kommer människors värsta sidor fram. *suck*

    Min syster ifrågasatte t o m om jag verkligen skickat en inbjudan till henne. Om jag inte hade gjort det, varför skulle jag då fråga om hon fått den. *dubbelsuck*

  • F A M E

    hmmm förstår hur du tänker.

    Själv är jag bara glad över att min bror pratar med mig igen. Jag har aldrig önskat oss som dödspolare men man kan ju prata till varandra på ett hövligt sätt i alla fall.

    Nej nu ska jag ta en kopp te och vika en jättehög med tvätt innan dr House börjar. Sen ska jag lägga mig tidigt efter som jag fyller år i morgon.

  • F A M E

    eller nja jag börjar tidigt påjobbet imorgon så skulle de stå. Joo jag fyller dessutom år i morgon hela 1 år närmare döden.

  • miwa

    Nu har jag äntligen bokat florist. Men jag skulle verkligen behöva hjälp med en fotgraf, det kan vara en amatörfotgraf, vi har inte så mycket pengar kvar att röra oss med. Vi vill alltså ha en fotgraf som kan filma under själva bröllopsfesten. Är det någon som har några bra tips på detta.

  • miwa

    By tha way jag är ny på edn här tråden, men vi ska gifta oss i juni i uppsala. Kul med en uppsalatråd

  • Sobeit

     


    miwa skrev 2009-03-10 22:32:40 följande:
    By tha way jag är ny på edn här tråden, men vi ska gifta oss i juni i uppsala. Kul med en uppsalatråd

    Välkommen! Alltid roligt med en till brud .....

  • Igia

    Grattis på födelsedagen!

    F A M E skrev 2009-03-10 20:43:10 följande:


    eller nja jag börjar tidigt påjobbet imorgon så skulle de stå. Joo jag fyller dessutom år i morgon hela 1 år närmare döden.
  • 20090822

    Jag såg i tidningen att Askungen i Uppsala säljer ut alla brudklänningar och frackar för 850kr styck. Var dit och kollade nyss men det fanns inget för mig. Kanske någon annan kan hitta nåt?

  • Igia

    Vart ligger det? Har jag aldrig hört talas om...


    20090822 skrev 2009-03-11 12:04:06 följande:
    Jag såg i tidningen att Askungen i Uppsala säljer ut alla brudklänningar och frackar för 850kr styck. Var dit och kollade nyss men det fanns inget för mig. Kanske någon annan kan hitta nåt?
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!