• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Greta 1980

Haha!
    Bra!
    Vi startar en manifestation, för alla oss som oxå vill vinna 25000:- i månaden i 25år.
    Facklor, flaggor och hela köret!

• Sobeit

Jag vill oxå vara med!! hihi

Tänk vad de pengarna skulle sitta fint!!

• brud2009

Var har ni hittat era tiaror? Om ni nu ska ha någon!

• Sobeit

brud2009:

Den jag ska använda är inköpt på Tradera. hihi

• monkay

Har oxå köpt mina på tradera men nu har jag bestämt mig för att inte ha ngn av dem. Ska ha pärlor i håret istället, tror det blir shysst

Finns en massa fina på tiaror.se har jag sett, dessutom bor den tjejen i Uppsala (Sävja tror jag) så man kan åka och kolla på grejerna innan man handlar...

Måste bara berätta, i fredags var jag på Hallbergsguld och beställde min ring TJOHOO! Har gått omkring med ett lyckorus i kroppen sen dess, får hämta den i slutet av veckan tror jag!

Blev en 3 mm allians från Shalins passionsserie, bild finns i galleriet.

• Sobeit

I förmiddags hade jag ett ögonblick av klarsynthet. Jag sa till mannen min att det skulle vara så skönt att kunna åka till ett ställe där man satte sig i en stol o någon fixade hår o make up. Ja, sa ha. Ja, jag insåg att jag skulle vara fullkomligt nipprig om jag ska fixa det själv på bröllopsdagen och han tyckte att det var en bra idé. och att han redan insett att jag skulle bli en Bridezilla * 1000. Typ! Så nu har jag bokat på Creative Makeup. Känns så himla skönt!

• Igia

Sobeit: Bra val tror jag. Skönt att bli lite ompysslad sådär på morgonen

• Sobeit

Igia skrev 2009-03-18 13:56:41 följande:
    Sobeit: Bra val tror jag. Skönt att bli lite ompysslad sådär på morgonen

Ja, det känns som jag fattat rätt beslut liksom. hihi

• brud2009

Det tror jag med, är det någon dag man ska känna sig ompysslad om någon så är det väl den dagen

Har idag bokat svit på Hotell Gillet för bröllopsnatten samt bestämt vilken ring jag ska ha, skönt att kunna pricka av lite till på listan!

• jacobsen

Hej allihopa Får man vara med på tråden? Vi bor förvisso i Dalarna nu men jag och min sambo ska gifta oss i Uppsala den 2:a Maj..

Nån som känner till Harmony beauty center på kungsgatan? Är det ett ställe ni kan rekommendera?

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!