• Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
  • MrsLW

    010809: Presentkortet gäller endast för bröllopsfoton.
    Dum fråga kanske men vad är SB??

  • 010809

    det var synd..det står för Secret Box :)


    MrsLW skrev 2009-04-06 12:27:54 följande:
    010809: Presentkortet gäller endast för bröllopsfoton.Dum fråga kanske men vad är SB??
  • SommarNoll9
    MrsLW skrev 2009-04-06 11:00:18 följande:
    Hej hej!Ska också gifta mig i Umeå i sommar, 27 juni i Backens kyrka.Är det någon som ska fota sig på Sandro? Har i så fall ett presentkort på bröllopsfotografering där som jag vill sälja. Det är värt 1000 kr och hade tänkt sälja det för 600 kr. Vi vann det på bröllopsmässan på Plaza, men vann samtidigt ett presentkort på 2000 kr hos annan fotograf Hoppas det går bra med planeringen för alla blivande brudpar!
    Välkommen hit!

    Vi har bokat catering nu, känns otroligt skönt att ha det ur världen. Näst på tur är ringar!
  • Madam Mim

    Hej brudar

    Kul att det hittar hit lite nytt folk.

    Jag har en fråga till er som har bokat Annas mat och fest. Har ni fått någon skriftlig bokningsbekräftelse? Vi har inte fått någon och börjar bli lite nervös..

    Hoppan: Vi ska ha lite snittar.. Hmm låt se.. tunnbrödssnittar med rökt ren och pepparrots cantadou, kallrökt lax med gräslök och majo, soltorkade tomater och brie. Sen ska vi göra smördegsknyten (små) med smörstekta champinjoner och ost.

    Vi ska eventuellt upp till 1:a maj. Så om det är någon som behöver något från ikea så kan vi nog hjälpa till. Inga bokhyllor.

  • Hempling

    Idag har jag köpt min bröllopsklänning! Blev inte alls som jag tänkt mig, men känner mig väldigt nöjd!

    Så näst på tur är kläder till min m2b så klart, näbbklänning och ringar. Tror nästan vi bestämt vilka ringar vi ska ha, måste bara dit och kolla en gång till...

    Någon som har något bra tips om stolsöverdrag här i stan, att hyra eller köpa till ett bra pris. Verkar finnas mer söderut (som allt annat så klart).

    Madam Mim; vi har fått offert skickad till oss via mail. Räknar detta som en bekräftelse?

  • SommarNoll9
    Hempling skrev 2009-04-06 19:47:15 följande:
    Idag har jag köpt min bröllopsklänning! Blev inte alls som jag tänkt mig, men känner mig väldigt nöjd!
    Åååh vad roligt! Så blev det för mig också när jag köpte klänning Hade inte alls tänkt mig den modellen, men den var ju så fin och satt som gjuten
  • ISG

    Hej alla unebrudar... vad roligt att det är flera som ska gifta sig från umeå.. fast vi kommer gifta oss i arjeplog...
    Och nästan allt är fixat....

  • Vill nu

    Vi fick den på mailen!
    Madam Mim skrev 2009-04-06 18:15:31 följande:


    Hej brudar Kul att det hittar hit lite nytt folk. Jag har en fråga till er som har bokat Annas mat och fest. Har ni fått någon skriftlig bokningsbekräftelse? Vi har inte fått någon och börjar bli lite nervös..
  • hoppan

    Hej jag jagar just nu en frisör. Har kollat runt lite här och var. har fått tips om Karina på Salong Liss hon verkar jätte gullig i telefonen. Är det någon som vet hur de ät på salong liss eler några andra förslag. Har även bokat hårizont.

  • höstnollnio

    Ny här och lite osäker om hur det funkar....

    Men, sommarnollnio (ursäkta mitt plagiat av användarnamn, dålig fantasi ;) ), tänkte höra lite ang. cateringfirmor. Vilka valde ni emellan och vad blev det till slut? Har du (eller någon annan) några tips?

Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!