• Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
  • Madam Mim
    Hempling skrev 2009-03-13 12:27:16 följande:
    Madame Mim; Om jag inte kommer ihåg helt fel så skulle ni gifta er på svedjans kapell precis som vi? Som jag förstår så är du i Sthlm just nu, så undrar du över något om lokalen som ska kollas eller så så hör av dig till mig, jag kommer nog att fara ut dit och reka (igen...) om ett tag!
    Du är en ängel! Du läste mina tankar. Oj vad vi har funderat på hur vi ska klura ut vad som finns. Om du har vägarna förbi skulle vi gärna vilja veta om det finns någon ljudanläggning i kapellet. Vi ska nämligen spela vår in och ut gångs musik på cd. Om du ska ha festen på lägergården (vi ska det) så undrar vi om det tex finns karaffer, vinglas, serveringsfat mm. Vore toppen om du kunde kolla det.

    Super duper tack på förhand!
  • Hempling

    Inga problem, bara glad att kunna hjälpa till!! Vi ska också ha festen på lägergården. Vet att det finns en del porslin och liknande där, men är osäker på just karaffer o.dyl. Jag hör av mig när jag kollat upp det!

    Madam Mim skrev 2009-03-13 14:49:56 följande:


    Du är en ängel! Du läste mina tankar. Oj vad vi har funderat på hur vi ska klura ut vad som finns. Om du har vägarna förbi skulle vi gärna vilja veta om det finns någon ljudanläggning i kapellet. Vi ska nämligen spela vår in och ut gångs musik på cd. Om du ska ha festen på lägergården (vi ska det) så undrar vi om det tex finns karaffer, vinglas, serveringsfat mm. Vore toppen om du kunde kolla det. Super duper tack på förhand!
  • SommarNoll9

    Idag blir det stan en sväng med mina systrar som ska vara tärnor. Vi ska se om vi kan hitta några klänningar till dem. Sedan behöver jag hitta någon kofta att ha på en kompis bröllop. Jag ska ha svart klänning så jag måste ha en färgglad kofta

  • Vill nu

    Kolla Indiska och HM! Hade jättefina koftor när jag var där med mamma!


    SommarNoll9 skrev 2009-03-14 12:31:36 följande:
    Idag blir det stan en sväng med mina systrar som ska vara tärnor. Vi ska se om vi kan hitta några klänningar till dem. Sedan behöver jag hitta någon kofta att ha på en kompis bröllop. Jag ska ha svart klänning så jag måste ha en färgglad kofta
  • SommarNoll9

    Vill nu skrev 2009-03-14 14:13:28 följande:


    Kolla Indiska och HM! Hade jättefina koftor när jag var där med mamma!
    Tack för tipset! Ska kolla där i veckan. Igår blev det bara klänningsshopping Vi hittade två klänningar på Kii av märket Vila som de tyckte om, ljusbruna. Vi köpte dem men jag sa att de måste prova dem hemma och verkligen känna efter.
  • SommarNoll9

    Vad har ni alla anlitat för fotografer till era bröllop? Vi håller som bäst på att fundera på det och hur vi ska göra...

  • Vill nu

    Vi hade Anna Thurfjell. Världens undrbaraste och hur proffsig som helst! www.annathurfjell.se


    SommarNoll9 skrev 2009-03-15 08:30:54 följande:
    Vad har ni alla anlitat för fotografer till era bröllop? Vi håller som bäst på att fundera på det och hur vi ska göra...
  • SommarNoll9

    Vill nu skrev 2009-03-15 09:04:23 följande:


    Vi hade Anna Thurfjell. Världens undrbaraste och hur proffsig som helst! www.annathurfjell.se
    Jag har varit inne på hennes sida och kikat, hon verkar jätteduktig och var inte så dyr heller.
  • Vill nu

    Rekommenderar henne verkligen!


    SommarNoll9 skrev 2009-03-15 10:15:51 följande:
    Vill nu skrev 2009-03-15 09:04:23 följande:
    Jag har varit inne på hennes sida och kikat, hon verkar jätteduktig och var inte så dyr heller.
  • umekicki79

    Vi hade också Anna Thurfjell. Vi är MYCKET nöjd av resultatet! Har precis bestämt oss för vilka kort vi ska beställa av henne. Det är så bra att kunna sitta hemma och titta vilka kort man ska beställa.

    Rekommenderar henne också!

Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!