• Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
  • Hempling

    Grattis till alla er som numera är lyckligt gifta!! Det är verkligen jätteroligt att ni tittar in här och hjälper oss som inte riktigt är framme ännu!

    Själv har vi precis fått ut inbjudningskorten för några dagar sedan och de har börjat komma fram nu har jag förstått! Så nu kanske jag vågar lägga upp bilder här på bröllopstorget på dem oxå. :)

  • SommarNoll9
    umekicki79 skrev 2009-03-12 14:25:21 följande:
    Jag är ju också numera Fru! Helt fantastisk dag!!! Trodde att jag skulle vara nervös, men nepp, ett stort leende hela dagen!Kan VERKLIGEN rekomendera Linda (frisör på Doris Damfrisering i Holmsund)Hon gjorde en helt underbar håruppsättning på mig. Jag kunde inte bli mer nöjd!Har fantastiska vänner som ställde upp för oss på den stora dagen. De har en mycket stor del av att dagen blev så lyckad som den blev! Vi är verkligen lyckligt lottade!;-D
    Stort grattis till dig också! Så roligt att få höra om era lyckade dagar. Det får en att hoppas att ens egen bröllopsdag ska bli lika bra
  • Vill nu

    Nu har jag fått in några bilder i galleriet. Pappas sambo är inte den bästa fotografen, men i väntan på de andras bilder, får ni hålla till godo med dem!

  • 010809

    Grattis!! =)

    Härligt att slipp nervositet, så att du kunde njuta av varje sekund =)


    umekicki79 skrev 2009-03-12 14:25:21 följande:
    Jag är ju också numera Fru! Helt fantastisk dag!!! Trodde att jag skulle vara nervös, men nepp, ett stort leende hela dagen!Kan VERKLIGEN rekomendera Linda (frisör på Doris Damfrisering i Holmsund)Hon gjorde en helt underbar håruppsättning på mig. Jag kunde inte bli mer nöjd!Har fantastiska vänner som ställde upp för oss på den stora dagen. De har en mycket stor del av att dagen blev så lyckad som den blev! Vi är verkligen lyckligt lottade!;-D
  • 010809

    Vad fina ni var!! =)
    Kronona passade dig väldigt bra, jätte sött!

    Vill nu skrev 2009-03-12 21:52:27 följande:


    Nu har jag fått in några bilder i galleriet. Pappas sambo är inte den bästa fotografen, men i väntan på de andras bilder, får ni hålla till godo med dem!
  • Umbraz

    Vad roligt att få se lite bilder, ni är verkligen superfina!!
    Och vad söt lilltjejen är.
    Tack, för att vi fått ta del av bilder och berättelse!

  • SommarNoll9

    Vill nu: Jättefina bilder! Åååh vad jag längtar till vår dag

  • Hempling

    Grattis! Ni var väldigt fina båda två! Klänningen ser ännu finare ut när den är på jämfört med på galgen! :)

    Vill nu skrev 2009-03-12 21:52:27 följande:


    Nu har jag fått in några bilder i galleriet. Pappas sambo är inte den bästa fotografen, men i väntan på de andras bilder, får ni hålla till godo med dem!
  • Hempling

    Madame Mim; Om jag inte kommer ihåg helt fel så skulle ni gifta er på svedjans kapell precis som vi? Som jag förstår så är du i Sthlm just nu, så undrar du över något om lokalen som ska kollas eller så så hör av dig till mig, jag kommer nog att fara ut dit och reka (igen...) om ett tag!

Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!