• Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 14 Jan 09:43
    17756 visningar
    91 svar
    91
    17756

    Brudar i Borås. Del 2.

    Tar mig friheten att fortsätta med ny tråd för oss som bor i och runt Borås och har bröllop och det runt omkring gemensamt.

    {#lang_emotions_heart} I skrivande stund har jag 1 månad kvar idag..;o) {#lang_emotions_heart}

  • Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.
  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 4 Mar 17:17
    #71

    He he.. låter roligt.. JA man måste hitta på roliga saker ibland..;o)) Ja tänk 10 år..jag o min man har varit tillsammans i 8..så vi är snart ikapp..;o))

  • Svanbo­et
    Äldre 4 Mar 17:23
    #72

    Men han är nu din man och väntar fortfarande på att bli en ärbar kvinna

  • Svanbo­et
    Äldre 16 Mar 14:32
    #73

    Jag har visst glömt att berätta vad som hände! Lyckat blev det!

    Det började med att körde sambon ur huset, han skulle hjälpa lite vänner med ett släp och sånt. Jag passade på att använda tiden till att städa massor, damma och fejja och ställa iordning vardagsrummet. Sen kom kocken och matlagningen började. Som tur var, var jag ganska klar med städandeet så då var det bara jag kvar. Dukade fint med vit duk och massor med levande ljus. Ställde fram och grejade en stund innan jag slänge mig i duschen och la på sminket.

    När grabben kom hem mötte jag honom i hallen, han ser inte köket därifrån men ser att det hänger ett draperi för vardagsrummet som normalt sett är öppet. Jag kör honom i duschen och när han kommer ner lotsar jag honom in i vardagsrummet där alla ljusen är tända och kocken står redo i köket med första förrätten. Jag förklarar vad som ska hända och sen sätter vi oss till bords. Det som från början skulle varit en tre-rätters blev en fem(!)rätters och vi fick massor med gottis hela kvällen. Sen myste vi tillsammans i soffan medan vi smälte maten en aning och såg en film innan det bar av till... *hrmf* Innan vi gick och la oss!

    Mycket uppskattat!

  • fröken sjunfo­rs
    Äldre 16 Mar 19:42
    #74

    Åh så underbart det lät!!

    Jag börjar bli smått nervös nu ska ni veta, tänk om det regnar veckor i sträck innan så uteplatsen är helt geggig

  • septem­ber200­9bröll­op
    Äldre 16 Mar 21:13
    #75

    Ja du mycket kan ju tyvärr hända.. Vi bor ju i regnstaden..

    Svanboet: vad trevligt det lät

  • Alla Hjärta­ns Dag
    Äldre 16 Mar 22:30
    #76

    Svanboet: Mmmm lät ungefär som om jag skulle vilja varit i din blivandes kläder..;o))) Mmm.. rätta takter o mysa på det sättet. Härligt att ha trevligt på "annorlunda" sätt ibland. Glädjer mig att det var trevligt o mysigt..både vid middagen o efter..*s*

  • Svanbo­et
    Äldre 17 Mar 08:33
    #77

    Sjunfors: Det kommer gå kanon! Nu är våren på gång med stormsteg och solen lyste så fint imorse så du ska se att allt blir kanon.

  • Svanbo­et
    Äldre 17 Mar 08:35
    #78

    Kan vi tänka oss att i trådstarten klottra ner vilka av oss brudar som faktiskt hänger kvar i tråden och vilka som nu har blivit fruar? Det känns lite som om vi tappade bort en stor del av gänget när vi bytte tråd.

  • Thora
    Äldre 19 Mar 20:04
    #79

    Hej!
    Får man vara med här?
    Gifter mig i Borås 5 september...

  • Thora
    Äldre 19 Mar 20:05
    #80

    Är det någon som har ett bra tips på en lokal i eller runt Borås som tar 100-130 personer?

Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.