• Alla Hjärtans Dag

    Brudar i Borås. Del 2.

    Tar mig friheten att fortsätta med ny tråd för oss som bor i och runt Borås och har bröllop och det runt omkring gemensamt.

    {#lang_emotions_heart} I skrivande stund har jag 1 månad kvar idag..;o) {#lang_emotions_heart}

  • Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.
  • september2009bröllop

    nu har jag äntligen hittat till tråd nr 2 tappade bort er när den gamla stängdes

    Ett stort GRATTIS till dig Alla hjärtan.. I morse när vi läste BT sa jag till sambon men de e ju hon på BT jag pratat om Kul att kommit me i tidningen

  • Svanboet

    Alla hjärtan - Underbart fin du blev in din röda klänning!

  • Alla Hjärtans Dag

    Sjunfors... Det var att jag skulle gifta mig i en röd klänning. Jag ville ju inte att Borås Tidning skulle skriva om det innan bröllopet ju..;o)

    Ja... jag ville göra något annat än bara vara som många andra.. Så röd klänning passade mig ypperligt bra.

    Skönt att ha det gjort...o med facit i hand så skulle man haft gifter målet en gång till för dagen gick så snabbt o huvudet hängde inte med i alla svängarna..;o))))

  • Holi

    Vilken frisör ska/har ni gå/gått till?
    Sminkar de er oxå? ingår det i så fall i brudklädseln?
    Blommor, vart beställer ni det?

  • Alla Hjärtans Dag

    Finns just nu 1 bild i mitt galleri från bröllopet.

  • Holi
    Holi skrev 2009-02-17 11:34:30 följande:
    Vilken frisör ska/har ni gå/gått till? Sminkar de er oxå? ingår det i så fall i brudklädseln?Blommor, vart beställer ni det?
    Skulle någon vilja hjälpa mig med detta?
  • Alla Hjärtans Dag

    Har några få bilder just nu i mitt galleri..men fler kommer..;o))

  • Holi

    Någon som har erfarenhet av Bloom (frisör och makeup) i Borås eller hört något?

  • sindri

    ja hon är jätte bra jag håller på att köpa min klänning från henne väldigt hjälpsam.

Svar på tråden Brudar i Borås. Del 2.