• lillalyckan

    2011-brudar

    Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)

  • Svar på tråden 2011-brudar
  • lillalyckan

    hahaha vet hur det känns, planerade frieriet i hemlighet men man blir lite beroende av BT sjukt snabbt {#lang_emotions_smile}

  • Bettertogether

    Jag kunde lika gärna hålla till i denna tråd eftersom vi inte bestämt oss för något datum ännu. Antingen blir det sensommaren 2010, eller helt andra vägen, mars 2011. :)

  • lillalyckan

     


    Bettertogether skrev 2009-02-25 18:48:15 följande:
    Jag kunde lika gärna hålla till i denna tråd eftersom vi inte bestämt oss för något datum ännu. Antingen blir det sensommaren 2010, eller helt andra vägen, mars 2011. :)

    Du är jättevälkommen! {#lang_emotions_laughing}

  • Bettertogether

    Tack :) Det visar sej väl så småningom när det blir. Förhoppningarna ligger förstås på sensommaren 2010, eftersom jag har lätt att bli förkyld på vintern (så även på sensommaren). Suck. Faktum är att det inte finns någon månad på hela året jag INTE löper risk för att bli förkyld :P

  • orangegirl

    Bettertogether: Testa Bio-Strath! Hjälper till att bygga upp immunförsvaret!

  • ALLIMA

    Bettertogether : Det är samma här. Dvs. att jag är så rädd för att jag eller sambon eller barnen ska bli sjuka till den stora dagen. Vi har tänkt oss februari eller mars 2011 och vi vet ju att det florerar en massa i dessa tider. Just nu har vi magsjuka.... men vad göra? Vi brukar bli sjuka under andra årstider också och jag har bestämt att jag vill ha ett vinterbröllop! Vi kanske kan tipsa varann om kurer för att hålla oss friska ? Tänker samtidigt att man inte kan gå och fasa för att bli sjuk just under den dagen heller...

  • ALLIMA

    Ps. välkommen till vår sida! Kul att vi börjar bli några stycken - redan!

  • lillalyckan

     


    ALLIMA skrev 2009-03-02 08:33:13 följande:
    Bettertogether : Det är samma här. Dvs. att jag är så rädd för att jag eller sambon eller barnen ska bli sjuka till den stora dagen. Vi har tänkt oss februari eller mars 2011 och vi vet ju att det florerar en massa i dessa tider. Just nu har vi magsjuka.... men vad göra? Vi brukar bli sjuka under andra årstider också och jag har bestämt att jag vill ha ett vinterbröllop! Vi kanske kan tipsa varann om kurer för att hålla oss friska ? Tänker samtidigt att man inte kan gå och fasa för att bli sjuk just under den dagen heller...

    Det kanske är värt att kika på en sån där bröllopsförsäkring, har för mig att det inte är orimligt dyrt iaf så det kanske är värt det... Är oxå jämt sjuk, har ett riktigt kasst immunförsvar, men precis som du säger så tänker jag inte gå och oroa mig för det {#lang_emotions_smile}


    Vi har oxå planerat vinter/höstbröllop (nov) men ju mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag på ett sommarbröllop istället... Vädret kan vara så sjukt tråkigt i november... Och allt är grått å ruggigt osv... nää får kanske diskutera detta lite mer med mannen i mitt liv, fördelen att vara ute i så god tid... {#lang_emotions_smile}

  • orangegirl

    Hallå...
    Hur går det med planerandet? Visst går det i vågor när det är så långt kvar som vi har?

    Just nu letar jag bilder på klänningar och kläder till min m2b. Vi som ska ha ett strandbröllop i värmen vill gärna ha en blandning mellan snyggt och strikt. Eftersom vi ska sy upp kläderna på plats måste vi ha med oss bilder ur lite olika vinklar ner dit. Och jag har ju tid...

    Vad planerar ni just nu?

  • orangegirl

    Oj här blev det fel " vill gärna ha en blandning mellan snyggt och strikt"... ska ju vara "mellan snyggt, strikt och mer avslappnat" strandaktigt liksom men inte "slafsigt" föstår ni vad jag menar?

Svar på tråden 2011-brudar