2011-brudar
Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)
Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)
Hej hej!
det blir ju ganska lätt lite stiltje (tyvär) i denna tråden eftersom vi har så mycket tid kvar,
Orangegirl: Då har du ju faktiskt gjort något Vi kikar på lokaler, som sagt lång tid kvar, men som oxå sagts så har vi ju begränsade möjligheter att titta på ställen. Vi har mailat ett par ställen med lite frågor och till sommaren blir det väl till att åka runt och titta på alla dessa. Då är det ju bara lite mindre än två år kvar (
)
Hr du hittat några klänningsidéer?
Jag har redan kommit en bit på vägen vad gäller planerandet. Har drömt om bröllop sen flera år tillbaka hihi. Jag har fyndat ytterkläder till barnen på Tradera vilket känns bra! Fuskpälsar för barn som bara var anv. 1 gång! Sånt kan man lyckas med om man har gott om tid på sig. Hoppas bara jag uppskattat rätt storlek - är ju 2 år kvar... Sen har jag även tanke om vilka kläder jag och mannen ska ha samt lite annat. Har upplyst honom om att jag snart planerat så mycket att det blir svårt för honom att komma med ändringar . Känns kul! Har det hänt nåt mer för er?
Jag vet på ett ungefär vad jag vill ha för klänning, eftersom det är ett strandbröllop vill jag att den ska vara enkel men ändå stilren. Det ska vara halterneck och avskuren under bysten liksom... Har hittat några på www.nordstrom.com som jag gillar. Hihihi, har även köpt slips, näsduk och manchettknappar till min m2b på Tradera... siden för 101 kr.... Tjoho!
Jag oxå! hahaha i huvvet är allt redan klart
orangegirl skrev 2009-03-06 13:06:13 följande:
Jag tror jag kan se framför mig vad du tänker... hade något liknande när jag tog studenten tror ja... Passar perfekt när det ska vara sådär sommrigt och fint ååå va fint med enkel håruppsättning och en blomma i håret...
lillalyckan : ser att du är aktiv på flera trådar - har svarat på min om bröllopsdatum...vilket fortfarande svävar hos oss...Är du oxå en obotlig romantiker som drömmer och planerar? Jag är hopplös hihi...Hur ska detta sluta?
hahahaha visst är det så Spenderar alldeles för mycke tid här trots att det är 2 år kvar, ingen kommer att vara så väl förberedda som vi
Stackars min älskling, han bara sitter snällt och lyssnar...
Uppdaterad lista : Om jag nu förstått alla rätt.... Har stött på fler 2011 brudar på andra trådar men tänkte vi bör samlas på en
Orangegirl, februari 2011, Thailand
nemosmamma, juli 2011 umeå
eapea, sommaren 2011
lillalyckan, nov 2011 Halmstad
ALLIMA, vintern 2011 Luleå
Bettertogether, mars 2011
eran, juli 2011
Trodde jag va ensam om att vara ute i god tid. Vi planerar att gifta oss i juli 2011. Problemet är att jag redan är gift, ligger i skillsmässa nu, klar i maj. JAg vet, dumt att planera för nästa innan man är klar med det första. Men allt känns bara såååå rätt så varför vänta?? Att bara planera är väl inte fel??
Orangegirl, februari 2011, Thailand
nemosmamma, juli 2011 umeå
eapea, sommaren 2011
lillalyckan, nov 2011 Halmstad
ALLIMA, vintern 2011 Luleå
Bettertogether, mars 2011
Eran, juli 2011 Örebro
Jag tycker ABSOLUT inte det är fel! Det känns rätt för er samt att du redan är separerad. Välkommen till vår tråd! Vi lär ju hinna med en hel del under dessa 2 år ....