• lillalyckan

    2011-brudar

    Finns det några sådana här? Vet att jag är löjligt tidig men man får väl passa på att njuta så länge man kan =)

  • Svar på tråden 2011-brudar
  • Waldekranz

    hej alla 2011-brudar!

    Vi satsar oxå på 2011, och javisst är det tidigt, men det är ju heller inte gratis så är man ute i god tid hinner man spara och som sagt, man hinner fynda och lägga mycket tanke vid sin speciella dag!

  • nemosmamma

    ja du har helt rätt waldekranz , dyrt är det o mycke ska/vill man ha o man har ju ett liv också förutom detta. Ja har handlat mönster den här månaden till min son o gubbe , då ja har tänkt sy deras kläder o därigenom komma undan med lite pengar, tyg handlas senare i år

    Vi kan väl göra en lista:

    Orangegirl, februari 2011, Thailand

    nemosmamma, juli 2011 umeå

  • lillalyckan

    Då hoppar jag in i listan =)
    Vi (eller jag ;)) har börjat leta efter en bra lokal redan. Eftersom vi ska gifta oss i en annan stad där vi kanske är max 2 gånger om året så är det ju inte så att vi bara kan gå och titta på ett ställe utan vi har ca 4 chanser på oss att titta på lokal innan det måste bokas. Så vi har redan börjat maila till ställen så att vi kan titta på en massa ställen när vi väl e där. =) (såg ni att ja lyckas hitta en ursäkt till att börja planera två år innan? hihihi)

    Orangegirl, februari 2011, Thailand

    nemosmamma, juli 2011 umeå

    lillalyckan, nov 2011 Halmstad

  • orangegirl

    lillalyckan:

    det är som jag, vi letar resort. Eftersom allt är hemligt än så länge kan jag bara göra det när mina barn inte är hemma... och då är det ju aaabsoluuuut bäst att börja i tid så att man hinner......

    Letar efter strandklänning samtidigt. Jag vill ha ett antal tips/modeller på klänningar och sen ska jag sy upp den när vi kommer till Thailand.

    Har ni några idéer kring vilken typ av klänning ni vill ha? jag vill absolut ha halterneck i alla fall, och knälång tror jag.

  • lillalyckan
    orangegirl skrev 2009-01-30 15:14:14 följande:
    Har ni några idéer kring vilken typ av klänning ni vill ha? jag vill absolut ha halterneck i alla fall, och knälång tror jag.
    har redan hittat drömklännigen (galleriet) men man kan inte hitta den två år innan!!! Kan ju inte gärna köpa redan å hoppas på de bästa.... Ska spara bilderna iaf, kanske sy upp nåt liknande när det är dags...
  • ALLIMA

    Hej allihop! Blir ett 2010 eller 2011 bröllop för oss oxå! Dom brukar REA ut klänningar i augusti...funderar på att kolla då om man kan fynda en fin klänning. är det för tidigt tycker ni? Hur långt innan "kan" man köpa sin klänning?

  • lillalyckan

     


    ALLIMA skrev 2009-02-03 15:11:23 följande:
    Hej allihop! Blir ett 2010 eller 2011 bröllop för oss oxå! Dom brukar REA ut klänningar i augusti...funderar på att kolla då om man kan fynda en fin klänning. är det för tidigt tycker ni? Hur långt innan "kan" man köpa sin klänning?

    Det är precis det jag undrar oxå! {#lang_emotions_wink}


    Men jag gör nog så att jag väntar, kanske hittar nåt man tycker bättre om när det börjar närma sig...


    Och vi har nog hittat lokal! Ska titta på den när vi e i Halmstad men e den fin så bokar vi trots att det är så tidigt {#lang_emotions_smile}

  • tobiasochlinda

    köper man klänningen väldigt långt innan är väl risken att man hinner ändras i kroppen så man inte kan ha den eller att man ändrar sig vad gäller modell.. men å andra sidan är det ett RIKTIGT fynd så kanske man kan sälja den i så fall, snörning är bra för just ev strl förändringar.

    vi ska ju vara utomlands, men jag vet inte riktigt var än.. finns så många fina platser i världen..

  • ALLIMA

    Jag också! Nu har vi äntligen kommit överens och bestämt oss! Februari/mars 2011 blir det! Längtar redan nu och har en hel del planer och idee´r - önskningar! Känns så roligt!

    ALLIMA vintern 2011

Svar på tråden 2011-brudar