• LillEm

    50 tals bröllop fortsätter

    Hej igen tjejer,

    Såg att vår gamla kära tråd har stängts så nu påbörjar jag en ny.
    Hur har det varit med er alla under julen? Själv mår jag prima och nu börjar planeringen inför bröllopet på allvar (ca 4 månader kvar).

    Kram / LillEm

  • Svar på tråden 50 tals bröllop fortsätter
  • SweetSun

    nä jag har inte lagt in den, skall nog göra det nu! jag har lite datatrassel, så inte säkert det fungerar..

  • FrökenDagg

    Ohh, supersnyggt... Kommer bli härlig vid på kjolen när ni dansar.

  • LillEm

    Verkligen jättesnyggt SweetSun!
    Jag älskar min klänning oxå, speciellt underkjolen .

  • SweetSun

    ja min mamma gillar varken skorna eller underkjolen, så det är tur att det är jag som gifter mig och inte hon..

  • SweetSun

    jaa.. hon tycker att kjolen är för vid, och blir för stor till mitt lilla ansikte..

    Och skorna är inge snygga helt enkelt...

  • svårtattvälja

    Jag tyckte klänningen och skorna var finfina!

  • LillEm

    Hmm, du ska inte lyssna på din mamma, huvudsaken är ju att du trivs. Det var ju inte så snällt av henne säga sådana saker om din brudklädsel, det kan man ju hålla för sig själv även om man skulle tycka det. Det är ju din bröllopsdag och inte hennes.
    Dessutom, på det fotot som finns i ditt galleri så verkar du vara jättesöt i din klänning och med skor.
    Jag tror att du är en riktigt pingla i din brudutstyrsel .

  • SweetSun

    jo de jag har visat för gillar det, men inte mor. men det skiter jag i, för jag känner mig fin i det.

    Min mamma har alltid sett till att man har lite ångest.
    När man hälsar på får man iblnd höra "du har gått upp lite va?"

    har man gått ner säger hon det med nedlåtande ton "jaha, har du gått ner nu igen"

    Så jag tar hennes utlåtande med en nypa salt...

  • LillEm

    Kanske är det hennes egna dåliga självförtroende som speglar av sig lite i det hon säger till dig.

    Bra att du inte tar åt dig, sådant där ska man inte lyssna på.

Svar på tråden 50 tals bröllop fortsätter