• mammacatta

    Åntligen fredag del 16

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg
    15: 627 -> 27608 totalt

  • Svar på tråden Åntligen fredag del 16
  • Fru Hilde

    Snörvel snörvel förkylt vare här !!! Vi snorar runt huset både jag och dotter. fullt med snö ute är det också och förhoppningsfull dotter tittade på oss i morse med orden "KANSKE ÅKA PUKA" ?? hmmm jag tror vi ska packa in henne i massor av overall och halsduk och ge henne en miniåktur i trädgården i eftermiddag, annars blir hon nog deppad.

    Jag tackar för semlorna! GÖTT

  • äntligen på väg

    *snor girigt åt mig varenda kram*
    Jag behöver dem för det har hänt igen. Ännu ett misslyckat försök. #"¤&%#/#

  • äntligen på väg

    Tack APG. Får iaf dricka vin ikväll. Det första på fem veckor. Man får glädjas åt det lilla!

  • Fru Hilde

    ÄPV Kramar också om !!! Finns väl inget som kan trösta egentligen, men vi fredisar finns iallafall här om du vill avreagera dig lite! Livet är orättvist ibland, VÄLDIGT orättvist. *KRAMAR*

  • janos

    Älskade äpv! Du är värd varenda kram som finns i denna tråd, för ditt imponerande tålamod och ork att fortsätta. Jag är en av dina största fans!!!

    Jag hade tänkt gnälla av mig lite ikväll, men helt plötsligt kändes det inte värt något. Det finns dom som har det värre!

    Jag går och lägger mig istället och hoppas på en bra helg till oss allihopa.

    Hoppas att tösen fick sin lilla åktur i trädgården, Hilde.

    Kramar i massor återigen!

  • Fru Hilde
    janos skrev 2009-03-13 22:23:40 följande:
    Älskade äpv! Du är värd varenda kram som finns i denna tråd, för ditt imponerande tålamod och ork att fortsätta. Jag är en av dina största fans!!!Jag hade tänkt gnälla av mig lite ikväll, men helt plötsligt kändes det inte värt något. Det finns dom som har det värre!Jag går och lägger mig istället och hoppas på en bra helg till oss allihopa.Hoppas att tösen fick sin lilla åktur i trädgården, Hilde.Kramar i massor återigen!
    Hon fick åka hela vägen till apoteket... hennes mamma behövde medicin. Det var megapoppis och hon pladdrade massor med apotekstanten.
Svar på tråden Åntligen fredag del 16