• mammacatta

    Åntligen fredag del 16

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg
    15: 627 -> 27608 totalt

  • Svar på tråden Åntligen fredag del 16
  • Cybermamman
    mammacatta skrev 2009-03-10 19:49:13 följande:
    Mhä, jag gillar Snälla snälla!Det är så mycket Janis Joplin över låten att jag bara ÄLSKAR den!
    Jag med, jag ska rösta fram den alldeles själv sen kan alla popsnören stå där och gissa vilken låt dom hade stulit och av vem eller så funderar vi över hur den galne hjälmförsedde lilla gubben lyckats komma förbi säkerhetsvakterna - snacka om dålig förlorare. Är det någon som förstår hur det kan komma sig att den läckre sångaren i BWO inte amputerar gamlingarna som han släpar på?
  • Fru Hilde

    äntligen på väg skrev 2009-03-10 19:42:02 följande:


    NEJ!!! Köp inte Tobyn!! Blev djupt besviken. Var bara krångligt att försöka hålla still plagget samtidigt som man skulle dra med tobyn. Och skrynklorna försvinner mycket bättre med ett vanligt strykjärn. Men vill du prova så finns den här i stort sett oanvänd, bara att komma å hämta
    Ok, jag kanske ska göra det Är kanske dags att ta en fika snart? Vad gäller Tobin, kanske det är bättre att lägga ngn hundring till då på ett proffsverktyg. hmmm jag ångrar så in i bomben att jag inte köpte en på bröllopsmässan förra året när jag hade chansen. skulle kunnat få en som var bra för ca 900spänn. Den var effektiv, men rejält mycket mindre än Tobin. JAg kommer bara inte ihåg vad föertaget hette som sålde den.
  • Fru Hilde

    CM det tog mig ett tag att begripa vad du skriver om... jag har nämligen i princip missat allt vad melodifestival heter. Vi satt och slötittade på hmmm tror det var andra chansen, men det var inte mycket mer än så. Däremot sitter jag ju alltid bänkad vid TV:n hela Eurovision. Den är tradition.

    Jag gillade verkligen den där klänningen. Skulle vilja ha en sådan på nästa bröllop.

Svar på tråden Åntligen fredag del 16