• mammacatta

    Åntligen fredag del 16

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg
    15: 627 -> 27608 totalt

  • Svar på tråden Åntligen fredag del 16
  • janos

    Utflykt, vin och en fika på Ikea. Det lät som en mycket trevlig fredag.

    Vilken tur att det alltid är fredag här inne. Kram

  • äntligen på väg

    Tack Hilde, men jag tror du får behålla dina piller för dig själv . Hoppas du mår bättre snart!

    Har oxå tänkt besöka IKEA i veckan. Gick in i gästrummet igår och bytte överkast pga allt katthår och blev lätt bekymrad av att se hur vi satt tavlor mm därinne. Hur har vi tänkt?? Ser ju inte klokt ut . Och varför har det fått vara så i tre år??!!

  • Fru Hilde

    ÄPV var det du som köpte Tobi:n ?? Var den bra? Jag sitter och glor på reklamen just nu och vill ju ha en ångare, men de jag tittat på tidigare kostar ju från 900spänn och uppåt. Men då har de inte lika stor vattentank. *funderar* Jag behöver en när jag t.ex. klär om möbler för att få vecken på rätt ställen osv.

    Gästrum är väl som gjorda för att bli bortglömda ??

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2009-03-10 13:58:25 följande:


    Vad är en tobi?Gästrum finns det här med!
    Är det också bortglömt?

    En Tobi är en pryl som säljs via TV-shop. Jag är ganska kritisk till deras grejer men samtidigt vet jag ju vad många ångare kostar så hmm hade för mig att ÄPV hade en.
  • äntligen på väg

    NEJ!!! Köp inte Tobyn!! Blev djupt besviken. Var bara krångligt att försöka hålla still plagget samtidigt som man skulle dra med tobyn. Och skrynklorna försvinner mycket bättre med ett vanligt strykjärn.
    Men vill du prova så finns den här i stort sett oanvänd, bara att komma å hämta

  • mammacatta

    Mhä, jag gillar Snälla snälla!
    Det är så mycket Janis Joplin över låten att jag bara ÄLSKAR den!

    Men jag tror EMD kommer vinna, den låter är superbra.

    Hursomhelst, jag skickar lite städmani till er som behöver, har präxis städat överallt. Vi får besök imorrn.

    SEN: RENOVEEEEERING!!!!!
    Idag hämtades en matta på 2x2m för sådär 2400 pix.

Svar på tråden Åntligen fredag del 16