• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • Trollan 76

    Man börjar bli nervös nu...

    Idag ska jag fixa naglarna, gör det själv men får inte till det riktigt på vänster...hmmm

    Mer som står på programmet idag:
    - fixa banden som ska vara servett ringar. Ska knyta in två vigselringar från panduro i varje rosett.
    - Hämta uppläggningsfat mm hos min mamma
    - Fixa gästmeddelandekort som jag sedan ska placera tillsammans med kort på gästen som skrivit hälsningen i vårt bröllopsalbum.
    - Hämta capén

    Och inte att förglömma, gratta mamma på hennes födelsedag som är idag!

    Sover så himla dåligt nu, nerver och sammandragningar...phuu

  • ogiftnickenyfiken

    Hej på er alla i tråden!!!

    I morgon tar vi tåget till Gbg och på lördag är det ju dax...

    Då jag nog inte hinner kika in mer under dagen och kvällen så ville jag bara önska alla här lycka till på er stora dag på lördag!!!

    Längtar efter att få se alla bilder sen.

    Många kramar till er alla

  • Prommis

    Åh vaD SPÄNNANDE.

    Sonen har kräkts 1 gång idag så jag hoppas det INTE är magsjuka!! Men jag tror att det kan vara så att hanstoppat fingrarna för långt in i munnen eftersom han håller på få flera kindtänder.

  • ogiftnickenyfiken
    Prommis skrev 2009-02-12 17:08:40 följande:
    Åh vaD SPÄNNANDE. Sonen har kräkts 1 gång idag så jag hoppas det INTE är magsjuka!! Men jag tror att det kan vara så att hanstoppat fingrarna för långt in i munnen eftersom han håller på få flera kindtänder.
    Hoppas Du har rätt... magsjuka vill vi inte att ngn ska åka på innan lördag.
  • Prommis
    ogiftnickenyfiken skrev 2009-02-12 17:29:47 följande:
    Hoppas Du har rätt... magsjuka vill vi inte att ngn ska åka på innan lördag.
    Nej det är nog det värsta som kan hända!
  • Vargtassa

    Nu hänger klänningen här hemma!! I morgon kl 13 så får vi nyckeln till lokalen så då är det dukning och förberedelser som gäller. Ska försöka så ihop en "skylt" ikväll med lite info om alla som ska sitta brevid bordsplaceringsskylten. Får se hur det går.. Vissa går det så jäkla bra att skriva någon om men vissa står det helt still om.

    Vet ni vad min mamma har lyckats gjort!! Hon skulle klippa min pappa med en hårklippningsmaskin igår kväll. Det var lite stressigt och lite sent som det alltid blir. Hon tar bort skäret och klipper lite i nacken sen får pappa gå och skölja ur håret innan hon ska ta resten. När pappa kommer tillbaka så glömmer hon att sätta på skäret!! Så nu har min pappa en klipprand från halsen bakom örat och ända upp på huvet där han inte har något hår alls! Mamma är förtvivlad och jag med Min svärmor är frisör och han har fått en akuttid där ikväll men det enda som finns är nog att raka av allting helt kalt men alltså.. Gör han det så kommer jag att börja gråta när jag ser honom!!!!!!!!! Stackars fina pappa!

  • VINTERBRUD 090214

    Nu har vi varit o grejat i lokalen, men det går åt mer tid imorgon! Oj oj vilken tid allt tar! Men kul kul.
    BLir inte så mkt tid framför datorn nu så jag önskar oxå alla lycka till!!!
    Hoppas vi hörs igen efteråt

  • 090214

    Nu är det mycket för oss oxå så vi vill passa på att önska ALLA lycka till å ha en UNDERBAR bröllopsdag

    Vi måste höras här efteråt oxå så jag får höra hur ni har haft det!!

    MÅNGA KRAMAR FRÅN EN NERVÖS BRUD

  • Mixit

    Var och fixade naglarna ikväll! Nöjd!!!

    Och lämnade bordsplaceringskort+karta på restaurangen. Och provade CDspelaren i kapellet!

    Nervositeten gör sig lite påmind i mellan varven!

    Glöm inte att andas!

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!