• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • VINTERBRUD 090214

    Har ikväll suttit och knåpat omslag till festprogrammen. HAr ungefär 20kvar. Phu det tar sin lilla tid. Imorgon ska jag skriva ut allt och sätta ihop, det lär ju ta hela kvällen det oxå!
    Men skönt när det är klart sen, då kan man bara lägga ner dom och sedan få frakta dom till lokalen.

    En annan fråga. Vi kommer ha Loka som mineral-dryck samt läsk och alkohol. Men hur mkt mineralvatten går det åt? Kan tänka mig att en del dricker det till sitt vin. Men uj så svårt.

  • Alla Hjärtans Dag

    Mixit:,,,,
    Ja..jag tror man kommer att känna sig lite "tom" efter allt det häringa med bröllops fixet. Har nu i kväll suttit med kyrko prg..o sen mixtrat ihop menyn som ska ligga som löst papper intill tallriken. Fest prg har jag ingen aning om hur det ser ut..mina kompisar har fixat det..så hrm hrm HJÄÄÄÄLP..{#lang_emotions_wink} Annars så har ju dom flesta menyn där i.


     


    {#lang_emotions_heart} Lycka till ALLA inför den stora dagen {#lang_emotions_heart}

  • Prommis

    Vi tänkte nog ha menyn! Med. Jag ska fixa våra program färdigt med!

  • Meredith

    Absolut ska vi ha det oxå. Glömde visst skriva det... Annars tror jag det blir riktigt rörigt....
    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-07 18:20:07 följande:


    Ni kommer inte att ha någon "lapp" vid varje plats?För oss skulle det nog bli svårt tror att det blir lite rörigt om det inte står vid varke plats.Kommer att sätta upp bordsplaceringen med borden utritade på väggen, så man kan lokalisera ungefär var man ska sitta.
  • Meredith

    Jättesvårt hur mkt mineralvatten som går åt. Jag tänkte att vi ska köpa 3 backar med LOKA och sen ett antal stora flaskor med mineralvatten. Men till de som dricker vin tänker vi ställa ut karaffer med vanligt vatten.

  • Prommis

    hur många har ni bjudit??? Vi har köpt 6 stora flaskor mineralvatten, samt läsk och lättöl....

  • Vargtassa

    Vi är 35 vuxna och 2 barn.. I dricka väg har vi köpt 10 flak starköl, 4 flak cider, 18 flaskor rödvin, 1 baginbox vitt vin, 3 flaskor typ baileys, 3 liter whiskey sen blir det ca 3 liter vodka.. Sen ska vi köpa en himla massa läsk och mineralvatten

  • Mixit

    Hu vilken helg! Har verkligen inte funnits tid till bröllopsnerver här inte. Vi har 2 årsbesktning på huset i morgon och nu är det städat från tak till golv! Fast iofs så gagnar det ju oxå bröllopet, då vi ska gå hit med gästerna och äta tårta efter vi har ätit lunch.

    Jag borde nog eg gå och göra lite rispåsar, men jag ORKAR inte!

  • VINTERBRUD 090214

    Phu ikväll har jag äntligen skrivit ut festprogrammen.
    Nu är det vigselprogrammen som ska rättas till och skrivas ut.

    Sen en massa annat förståss

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!