• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • VINTERBRUD 090214
    090214 skrev 2009-02-03 11:13:20 följande:
    Har under en tid nu känt att jag inte mår bra. Försöker plugga men ingenting fastnar, läser samma text om å om igen men näe!! Sover dåligt, å känner mig allmänt ledsen. Så from idag har jag tagit studieuppehåll. Jag vill inte tänka tillbaka på tiden strax före bröllopet och bara minnas hur dåligt jag mådde! Det här är ju en tid som man ska vara spänd, förväntansfull, glad etc.
    Åh det var som att läsa om mig själv.
    Fast jag studerar inte då. Men jag känner mig så ledsen för tillfället och det känns så mkt med allt.
    Händer en massa saker runt omkring som jag inte räknat med och det är jobbigt.
    Jag har sedan ett tag tillbaka inbokade saker varje dag och det gör mig super stressad. Är ju absolut ingen stressad person i vanliga fall men detta med bröllop är mer än man tror. Speciellt såhär på slutet.
    Vill ju liksom inte däcka ihop dagen efter bara föa att man haft det så tufft innan.

    Blev ett tråkigt inlägg men iband behöver man lätta sitt hjärta.
  • Mixit

    Jag är ledig from onsdag nästa vecka, sen är det sportlov här, jag jobbar 2 nätter den veckan, tisdag och onsdag natt känns ganska ok faktiskt!

  • Prommis
    090214 skrev 2009-02-03 11:13:20 följande:
    Har under en tid nu känt att jag inte mår bra. Försöker plugga men ingenting fastnar, läser samma text om å om igen men näe!! Sover dåligt, å känner mig allmänt ledsen. Så from idag har jag tagit studieuppehåll. Jag vill inte tänka tillbaka på tiden strax före bröllopet och bara minnas hur dåligt jag mådde! Det här är ju en tid som man ska vara spänd, förväntansfull, glad etc.
    Bra att du tog ledigt!

    Jag känner med att det är lite väl mycket nu men det är bara att bita ihop. Vi har så himla mycket sedan den 18 januari. Dottern fyllde 4 18 jan, brorsan fyllde år 28 jan, min mamma fyllde år 1 feb, Agaton och jag fyller år opå fredag och på måndag fyller Tuva år. Utöver det blir det svensexa, möhippa flera kalas och en massa jobb. Jag jobbar ju halvtid i vanliga fall men det har blivit mer nu...... Nåja jag ska inte klaga känns osm att det är himla mycket bara!½

    Har försökt göra ett festprogram.... Vill inte ha med en massa sånger utan jag har tagit med menyn och sedan skrev jag att vi ville ha allas digitala bilder på skiva som de kan skicka till oss eller ge oss. Samt ett tack. Känns lite torftigt men det bör ändå stå nåt mer än att bara ha en lapp där det står att vi vill ha alla korten...... Ska bara ha 4 sidor Skulle rymmas något litet mer. Något förslag??????????
  • Joeline

    Prommis: lite info om er själva, kanske? Lite kortfattat sådär med lite kuriosa som inte alla redan känner till.

    Vi har träffat prästen idag, kändes mkt bra! Jag har peppar peppar hållt mig lugn, även om det som för er andra känns som att det är mkt som ska fixas så här sista dagarna...

    Har också funderat på skor, man borde antagligen ha nåt annat än finskorna när man går mellan kyrka och festlokal etc? Inte så kul om man är blöt om strumorna sen resten av dagen... :-O

  • Westmans

    Jag har köpt ett par vita snowjoggings och en vit pälskappa från Aspera. Vi ska iofs gifta oss utomhus i fjällen...:)SEn ska jag ha finskor på festen.

    Vargtassa, köp en korsett på Tradera annars, det gjorde jag... DEt var jättesnabb leverans!

    Jag är inte stressad så lätt i vanliga fall, men då det även är tungt på jobbet är bröllopsstressen påtaglig nu. PUH!
    Verkligen mer än man tror att fixa, det är en tröst att se här att man inte är ensam!

  • 090214

    Idag är det en ny dag I går gjorde jag absolut ingenting å det kändes jätteskönt! MEN idag är det nya tag.. Vi får ta å peppa varandra, hjälpas åt när det strular till sig, när hjärnan inte fungerar får man ta BT till hjälp

    Prommis: Som Joeline skrev, lite rolig info om er 2? Hur ni träffades, eller en resumé av ert liv hittills? Be din m2b beskriva dig å du beskriver honom ur ett lite komisk synvinkel? Inga känsliga saker så ni ryker ihop

  • 090214

    Hmm.. sitter å klurar på det här med placeringskort å servetter osv.. Vet inte hur jag vill ha det riktigt. Göra placeringskort å sätta fast det m ngt snyggt band runt servetten eller göra hjärtformade placeringskort (såg en fin mall på brudobröllop.se). Men vad ska jag då göra med servetterna?? Porslinet, dukarna och servetterna är ju vita.

    Sååå många frågor, men total idétorka.. Nä, dags å hitta kaffebryggaren

  • Mixit

    Försöker hitta tyll för att göra rispåsar, men det verkar omöjligt!

  • Prommis

    Jag har idag skippat min träning för det är så otroligt mycket nu! Ingen som kan maila sitt vigsel/fest program till mig. Ska itne kopiera utan få inspiration till mina egna. evelina_halen@hotmail.com

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!