• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • angelaa

    det verkar som det tänker bli kallt den 14 vad har ni tänkt ha över klänningen???????

  • Mixit

    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-01 20:59:49 följande:


    har ni gjort vigselprogram?Hur ser de ut och vad ska man ha med?Jag får inte till det alls.
    Vi har beställt våra nu, det finns en bra mall på kortdesign. Vi har beställt våra därifrån, vi har med vigselordningen osv.
  • Mixit
    angelaa skrev 2009-02-02 15:23:49 följande:
    det verkar som det tänker bli kallt den 14 vad har ni tänkt ha över klänningen???????
    Har stickat en sjal som jag har tänkt att ha! Sen kör jag "vanliga vinterjackan" när jag åker från frissan till kapellet osv.
  • VINTERBRUD 090214

    Har fixat lite grejer idag, bl a smink, en vän till mig ska sminka mig, men hon hade inte foundation i den färg jag behövde samt vattenfast mascara.
    Oj vad pengarna drar iväg...

    Ska ni vara lediga i samband med bröllopet?
    JAg har tagit ledigt från onsdagen innan, sen åker vi på spa mån-onsdag efter så torsdagen börjar jag jobba igen.
    Känns rätt skönt!

  • Meredith
    sopox skrev 2009-02-02 14:13:42 följande:
    KATASTROF!! Make up store har stäng tills vidare!! och jag skulle sminkas där och dom tror inte det hinner öppna innan bröllopet.. Vad ska jag göra var ska jag sminka mig nu?? Behöver hjälp :(
    [/citat]
    Vad trist m Make up store! Hade en vän som var med om precis samma sak i somras!!!! Hon löste det med att gå till Body Shop istället. Vilken himla tur att du fick en tid på Face istället!!!!
    angelaa skrev 2009-02-02 15:23:49 följande:
    [citat]
    det verkar som det tänker bli kallt den 14 vad har ni tänkt ha över klänningen???????
    Jag har hyrt en pälscape med kapuschong. Hoppas det räcker!!! Jag funderar över skorna - det känns väldans kallt att bara ha "finskorna" när man springer emellan allt... Men man kanske kan ha sina vanliga vinterskor fram tills dess att det är dax för kyrkan... Hur gör ni?
  • Meredith

    Oj vad konstigt mitt inlägg blev... o jag som försökte citera för en gångs skull... kanske ska citera ett inlägg i taget?!

    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-02 19:58:37 följande:


    Har fixat lite grejer idag, bl a smink, en vän till mig ska sminka mig, men hon hade inte foundation i den färg jag behövde samt vattenfast mascara.Oj vad pengarna drar iväg...Ska ni vara lediga i samband med bröllopet?JAg har tagit ledigt från onsdagen innan, sen åker vi på spa mån-onsdag efter så torsdagen börjar jag jobba igen.Känns rätt skönt!
    Jag har faktiskt tagit flexledigt mån-ons nästa vecka + att jag har föräldraledigt tors-fre... så jag är helt ledig nästa vecka. Ska bli jätteskönt. Efter bröllopet är jag ledig måndag fm... Kanske lite lite, men men...
    Jag hade en hel del flex att ta ut nu, så det kändes himla bra att kunna göra det innan bröllopet. Jag har haft så mkt att göra på jobbet + att vi fixat m bröllopet så jag har varit riktigt stressad. Jag hoppas att jag ska hinna varva ner något så när...
  • Vargtassa

    Jag är ledig fr.o.m onsdag nästa vecka.. Ringde till dom som jag ska köpa korsett av idag.. Jag beställde en korsett före jul som skulle komma i mitten av jan. Men tror ni att den har kommit? Nej! Nu ska tjejen som har hand om beställningarna ringa i morgon. Kul! Nu kanske jag måste ta mig till Stockholm för en korsettjäkel

  • 090214

    Har under en tid nu känt att jag inte mår bra. Försöker plugga men ingenting fastnar, läser samma text om å om igen men näe!! Sover dåligt, å känner mig allmänt ledsen. Så from idag har jag tagit studieuppehåll. Jag vill inte tänka tillbaka på tiden strax före bröllopet och bara minnas hur dåligt jag mådde! Det här är ju en tid som man ska vara spänd, förväntansfull, glad etc.

  • Meredith
    090214 skrev 2009-02-03 11:13:20 följande:
    Har under en tid nu känt att jag inte mår bra. Försöker plugga men ingenting fastnar, läser samma text om å om igen men näe!! Sover dåligt, å känner mig allmänt ledsen. Så from idag har jag tagit studieuppehåll. Jag vill inte tänka tillbaka på tiden strax före bröllopet och bara minnas hur dåligt jag mådde! Det här är ju en tid som man ska vara spänd, förväntansfull, glad etc.
    Näe men usch då.
    Du gör helt rätt, bra av dig att ta studieuppehåll. Du ska kunna minnas tiden innan bröllopet som en härlig tid! Hoppas att du snart mår bättre och att du kan glädjas åt allt som är på g.
    Ta hand om dig!!!! *kram*
Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!