• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • Meredith

    Det blev hippa! Är heeelt färdig idag. Har inte gjort många knop....
    Packade en väska efter instruktioner, med div mystiska grejer ex ficklampa och arbetshandskar... Jag fick en väska med kläder att ta på mig - + en liten käpphäst.... Iklädd cowboymundering fick jag ta mig in till stan där ett gäng tjejer väntade!

    Det hela började med att jag fick sjunga in en singel!!!! "Min kärlek" med Shirley Clamp, inte riktigt min tonart så det lät väl så där.... men kul som 17!
    Efter det så åkte vi vidare och åt frukost, där slöt flera tjejer upp. Fick öppna paket och gissa vem som köpt paketet och varför... Roligt!
    Efter frukosten var det slut på lugnet och vi gick ner på stan där jag fick utföra diverse uppdrag, bla sälja hästskor och fråga efter äktenskapsråd.
    När jag gjort bort mig tillräckligt åt vi lunch och sen drog tjejerna med mig till en nagelstudio här i stan. Där fick jag lyxbehandling i 2 timmar, så nu har jag riktigt fina långa naglar!
    Nagelbehandlingen följdes av linedance (mycket roligt!), tacos, singstar, frågestund och sen avslutades det hela med utgång på krogen. Är så himla nöjd med dagen och mina kompisar hade verkligen planerat och fixat så himla bra!!!!

    Hur var möhippan för er andra?

    Nu blir det fortsatt liggläge i soffan...

  • VINTERBRUD 090214

    har ni gjort vigselprogram?
    Hur ser de ut och vad ska man ha med?
    Jag får inte till det alls.

  • Prommis

    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-01 20:59:49 följande:


    har ni gjort vigselprogram?Hur ser de ut och vad ska man ha med?Jag får inte till det alls.
    Jag ska göra i veckan som kommer. Jag tänkte ha med vilka som är med och psalmerna..... Någon bild kanske
  • VINTERBRUD 090214
    Prommis skrev 2009-02-01 21:07:34 följande:
    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-02-01 20:59:49 följande:
    Jag ska göra i veckan som kommer. Jag tänkte ha med vilka som är med och psalmerna..... Någon bild kanske
    Ok, vad menar du med vilka som är med?
    Prästen och kantorn eller menar du någon annan?
    När man skriver psalmen tex ska mman då skriva ut hela texten eller räcker det med rubrik/titel?
    Har kollat i psalmboken över vigselgudstjänst, men det blir inget bra när jag skriver.
    Mer tips tack
  • Vargtassa

    Sitter här i min brudfrisyr (har varit och satt upp det ikväll) och känner mig väldigt fin måste jag säga Känns väldigt annorlunda då jag i vanliga fall har väldigt kort hår men nu har jag sparat det sen vi bestämde oss för giftermål för typ 5 månader sen för att kunna sätta upp det.
    Nu är vi färdiga med matplaneringen!
    Det blir:
    "Förmingel":
    Bål och snittar (fixar själva)
    Varmrätt:
    Potatisgratäng
    Rökt struts
    Rökt vildsvin
    Rökt hjort
    Ugnsbakad lax
    Rödbetschutney (catering 92 kr/pers!! Skitgott dessutom!)
    Bröd,kex och ost (fixar själva)
    Efterrätt:
    Ananaspaj med grädde (fixar själva)

    Känns tokbra!

    Pratade med mamma och svärmor idag och svärmor ville fixa snittar och baka bröd och min mamma ville fixa ananaspajen så nu står jag här och funderar... Vad ska jag göra? Kommer nog komma på något Allvarligt. Känns ganska bra att de vill hjälpa till.........

  • sopox

    KATASTROF!! Make up store har stäng tills vidare!! och jag skulle sminkas där och dom tror inte det hinner öppna innan bröllopet.. Vad ska jag göra var ska jag sminka mig nu?? Behöver hjälp :(

  • sopox

    KATASTROF!! Make up store har stäng tills vidare!! och jag skulle sminkas där och dom tror inte det hinner öppna innan bröllopet.. Vad ska jag göra var ska jag sminka mig nu?? Behöver hjälp :(

  • 090214
    sopox skrev 2009-02-02 14:13:42 följande:
    KATASTROF!! Make up store har stäng tills vidare!! och jag skulle sminkas där och dom tror inte det hinner öppna innan bröllopet.. Vad ska jag göra var ska jag sminka mig nu?? Behöver hjälp :(
    Har du ingen kompis som är duktig på makeup? Finns det ingen annan frisör eller nån som kan sminka dig?
  • sopox

    oj det blev dubbelt det var inte meningen..nej jag känner ingen som kan sminka sådär, sen hon som fixar håret sa själv att hon inte ville sminka för hon var inte utbildad och så.. Men har fått en tid på FACE.. Känns jättebra. Har tappat förtroendet helt för make up store nu

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!