• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • 090214

    Idag har vi varit å pratat med de som ska laga maten, vi känner oss nöjda!! Sen åkte vi å shoppade lite marshaller, iskubs-påsar (stavat rätt?)i form av hjärtan I love ICA!!!

  • Vargtassa

    Känner att det börjar bli dags att göra en "behöver köpas/fixas" lista Det närmas sig.. Ska nog ringa svärmor i morgon och höra när vi ska komma och fixa håret på den stora dagen.... Nu är det dags att krypa till kojs.. Har precis kommit hem från Stockholm där jag hälsat på min farfar som fyller 84 år idag.. Gammelgubben..

  • VINTERBRUD 090214

    Idag har vi satt på oss de nya f-ringarna, vi har nämligen 10års dag idag. Känns rätt stort med tanke på att vi träffades som 17 och 18 åringar.
    Eftersom vi skulle byta till vitguld tyckte vi att denna dag passade bra, skrev även in dagens datum oxå i ringen.

  • 090214

    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-01-29 21:47:23 följande:


    Idag har vi satt på oss de nya f-ringarna, vi har nämligen 10års dag idag. Känns rätt stort med tanke på att vi träffades som 17 och 18 åringar.Eftersom vi skulle byta till vitguld tyckte vi att denna dag passade bra, skrev även in dagens datum oxå i ringen.
    Åhh.. ett stort grattis
  • Prommis

    Tack för tipsen! Skulle ju fixa igår när han var borta men icka jag somnade.....

  • Meredith

    Vinterbrud; Grattis! Roligt att göra det så.

    Är tillbaka efter ett par dagar av kursande. Blev tvingad att inte kunna göra någon bröllopsplanering... Kanske ganska bra?! För jag känner som ni ovan, jag är inte en stressad person annars men nu har jag tom börjat känna av att jag är stressad i magen... Var till apoteket idag och införskaffade div tabletter som förhoppningsvis hjälper!

    Har annars fått ett nytt meddelande, så imorgon tror jag det är dax med möhippa! Det står att det inte är nån övning... jag ska få en väska med kläder imo bitti och åka med en buss in till stan som går 07:27... Tiiiidigt, dax att krypa till kojs med andra ord... Wish me luck!

    Kram kram

  • Vargtassa

    Nu ska vi snart åka till cateringfirman och prova/diskutera våran mat! Wiiiiiiiie, nu börjar det hända grejer..

  • Prommis

    Jag blev hippad igår Fick en helkväll ute! Var vekrligen superkul! Fick ansiktsbehandling och god mat och sedan var vi ut på krogen!!!!!

  • 090214

    Jag blev oxå hippad igår...Återkommer med detaljer när jag har kommit ur dvalan... är så trött idag

  • VINTERBRUD 090214

    Hej ser att fler blivit tagna i helgen. Jag fick dubbelt upp snacka om trött idag.
    Först arbetskamraterna i fredags sen vännerna igår!
    Men så kul har jag haft!
    MAn vill nästan skruva tillbaka tiden.
    Funderar hela tiden på helgen går igenom allt igen i huvudet. Oj oj oj.
    Men jag är väldigt tacksam för att de valde denna helg och inte nästa. Då hade jag nästan fått panik.

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!