• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • VINTERBRUD 090214
    Valentine84 skrev 2009-01-26 19:56:43 följande:
    Här har ni en som ligger i influensa, har legat pall sen i tisdags men börjar så smått vakna nu!
    Krya, vet precis hur det känns blev liggande för tre veckor sen låg helt utslagen i en vecka och två dagar, känner fortfarande av tröttheten. Ingen tröst för dig visserligen Men denna influensa var inte att leka med.
  • 090214
    Valentine84 skrev 2009-01-26 19:56:25 följande:
    Här har ni en som ligger i influensa, har legat pall sen i tisdags men börjar så smått vakna nu!
    Krya på dig!!

    Idag har jag varit till frissan och gjort en provuppsättning Så nöjd!!! I morgon kväll har vi bjudit hem tärnorna (2st), marsalken å toastmaster´n. Vi ska gå igenom bröllopsdagen, känns väldigt pirrigt! Det är ju som sagt inte långt kvar nu

    Vinterbrud090214: Hur gick det för er när ni träffade prästen och kantorn? Har ni bestämt låtarna än?
  • Meredith

    Hallå där! Krya på er ni som är sjuka...!!!

    Min M2B var mkt nöjd med sin svensexa, och kom intrallandes sent på natten... Själv hamnade jag i soffan efter att ha blivit lurad av mina vänner.... Undrar om det blir till helgen istället?

    Vi var å träffade organisten i fredags och lyssnade på in/utgångsmusik... Tyckte det var svårt, men jag tror vi bestämt oss för
    Ingång: "Mendelson" (klassisk o pampig tyckte vi)
    Psalm nr: 84
    Psalm som heter: Vigselpsalm (som man sjunger till Den blomstertid nu kommer melodi)
    Utgång: "Brudmarsch från Delsbo" alt "All you need is love"

    Som solosånger kommer vi att ha:
    "Du är allt" & "When you say nothing at all"

    Imorgon kommer en tjej hem hit och ska lära oss att dansa vals... eller iallafall hjälpa oss på traven... Ska bli jättekul!!!!

    Kram

  • Mixit

    Vi träffade "vår" präst igår! Hon var såå bra!! Skönt!!! Ringde oxå min vän Magnus och frågade honom om han vill läsa en av bibeltexterna, och det ville han gärna! Känns bra, vi ska ju inte ha några solosånger osv så det känns bra med någon annan som gör nått! Sen var vi på dop, min systers tös döptes så nu är man inte bara mamma utan även gudmor!

  • Meredith

    Har precis dansat vals i ca 2 timmar... i mina skor som jag ska ha på bröllopet.(MÅSTE börja gå in dem mer... mina fötter gör ONT nu!) Vi trodde att vi kunde dansa, men ack så fel... Vi har bara hobbydansat visar det sig. På två timmar hann vi dock lära oss grunderna och fick till ett snyggt avslut. Nu måste vi bara öva, öva och öva för att få in flytet!!!

  • Prommis

    Vi ska inte dansa för vi har inte en sån fest.

    Jag tänkte göra en grej till sambon med som en sak i månaden som vi ska göra antingen bara han och jag eller hela familjen. Så nu undrar förstås jag iom ni har några tips Bio och middag har jag kommit på, en tur med husvagnen till sommaren men sedan är det slut på dem goda idéerna. Man brukar ju kunna köpa sånt när det närmar sig alla hjärtans dag men jag tänkte göra en själv!

  • 090214
    Prommis skrev 2009-01-28 07:40:05 följande:
    Vi ska inte dansa för vi har inte en sån fest. Jag tänkte göra en grej till sambon med som en sak i månaden som vi ska göra antingen bara han och jag eller hela familjen. Så nu undrar förstås jag iom ni har några tips Bio och middag har jag kommit på, en tur med husvagnen till sommaren men sedan är det slut på dem goda idéerna. Man brukar ju kunna köpa sånt när det närmar sig alla hjärtans dag men jag tänkte göra en själv!
    Menar du ett sånt där häfte som det finns olika alternativ som han kan välja och lösa in??

    * En barnledig romantisk kväll. En måltid som ni har förberett tillsammans, lite vin och tända ljus?

    * 1 tim massage (som du ger honom)

    * Videokväll (där han får välja filmen

    * Åka iväg någonstans bara ni två (behöver ej vara ett dyrt alternativ)

    * Han får bestämma över fjärrkontrollen HELA kvällen

    * Frukost på sängen

    Här kom det några tips iaf, hoppas det är till ngn hjälp!
  • VINTERBRUD 090214
    Prommis skrev 2009-01-28 07:40:05 följande:
    Vi ska inte dansa för vi har inte en sån fest. Jag tänkte göra en grej till sambon med som en sak i månaden som vi ska göra antingen bara han och jag eller hela familjen. Så nu undrar förstås jag iom ni har några tips Bio och middag har jag kommit på, en tur med husvagnen till sommaren men sedan är det slut på dem goda idéerna. Man brukar ju kunna köpa sånt när det närmar sig alla hjärtans dag men jag tänkte göra en själv!
    Vilken bra grej, det kanske vore nåt.
    Ska fundera lite om jag har några förslag...
  • VINTERBRUD 090214

    Usch har ni lika mkt att göra nu som jag?
    Känner mig helt stressad över allt som ska fixas, och då är jag verkligen ingen stressad person i vanliga fall
    Något som sa tas tag i varje dag nu tycker jag.
    Ikväll har jag varit i festlokalen och kikat på det sista inför den stora dagen. Vi har tur och får lokalen på torsdagen innan.
    Imorgon måste vi till kantorn igen, vi lopvade att fixa noter på Änglagård som vi ska ha som utgångs..
    Börjar även ana möhippa pågång, och jag känner väl att shit nu är det bara två veckor kvar. Men det blir nog bra. Det hinns nog det som ska göras. Gäller att kunna delegera ut mkt. Tyvärr är jag dålig på det.
    Uj detta blir långt..

    Har ni något kul att berätta?

    Har förresten beställt blommor till dekorationer och köpt vaser idag. Skönt.
    Värmeljus oxå. Lika bra att passa på när man är på ikea.

  • 090214

    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-01-28 20:14:01 följande:


    Usch har ni lika mkt att göra nu som jag?Känner mig helt stressad över allt som ska fixas, och då är jag verkligen ingen stressad person i vanliga fall
    Ååhh känner igen mig så väl... Igår efter att vi hade haft en träff med våra toastmastrar så fick jag världens gråtattack. Känns bara såå jobbigt, känns som om huvudet håller på å kokar över!!!
    Å det gör väl inte saken bättre att jag pluggar svenska b på distans. Jag har inte pluggat på x antal år så studietekniken är samma med noll. Sen är det extra press att vissa saker ska lämnas in vissa dagar. Hade nog gått bra å plugga om jag inte hade haft bröllop att planera. Usch.. mycke gnäll nu men måste säga att det kändes lite bättre nu när jag har fått gnälla av mig!!
    Jaja.. bit ihop eller bryt ihop!!! Hur det än blir så blir jag iaf gift
Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!