• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • Joeline

    vi är nästan klara med festprogrammet, känns skönt. Vi har allmän info, meny, gästpresentation, en intervju med oss, lite kuriosa om oss, samt ett par "skoj-sidor" med lite av varje. Känns ganska lagom, folk hinner ändå inte läsa 20 sidor...

  • VINTERBRUD 090214

    Jag är lite pirrig för de kommer imorgon kl 9 och hämtar min blivande.
    Har fått i uppdrag att packa vissa saker, som han ska ha med sig, men det är inte så lätt att packa i smyg..

  • Mixit

    nu i kväll har jag meckat ihop min sambos morgongåva, dvs en CD med bilder från secret box fotograferingen jag gjorde. La in musik och text i en powerpoint presentation, hoppas han kommer att uppskatta den!

  • Meredith

    Har idag fått reda på att min M2B blir upphämtad imorgon för sin svensexa... *spännande*

  • Meredith

    Nu är sambon upphämtad. Med sig hade killarna ett kuvert som det stor mitt namn på... Jag har fått ett busskort och en karta och en adress samt en tidpunkt (11:27 går bussen) Shit, nu är jag nervös....

  • VINTERBRUD 090214

    Min är oxå upphämtad. Han blev tagen på sängen kan man säga...

  • VINTERBRUD 090214
    Meredith skrev 2009-01-24 10:04:07 följande:
    Nu är sambon upphämtad. Med sig hade killarna ett kuvert som det stor mitt namn på... Jag har fått ett busskort och en karta och en adress samt en tidpunkt (11:27 går bussen) Shit, nu är jag nervös....
    Oj då undra vad du ska göra då
  • Meredith

    Jag är hemma igen! Väl framme hamnade jag hos en tatuerarfirma! Snacka om nervöst... Där fick jag en till lapp där det stod.... "Detta var bara ett smakprov på vad som komma skall. Din dag är fri... Åk hem igen..."

    Lurad till tusen alltså!!!

  • VINTERBRUD 090214
    Meredith skrev 2009-01-24 14:41:49 följande:
    Jag är hemma igen! Väl framme hamnade jag hos en tatuerarfirma! Snacka om nervöst... Där fick jag en till lapp där det stod.... "Detta var bara ett smakprov på vad som komma skall. Din dag är fri... Åk hem igen..." Lurad till tusen alltså!!!
    Hi hi vad roligt!
Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!