• stellajsj

    gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

    Då var det dags för en ny tråd då den gamla är stängd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3104838.html

    Maj:
    EmMa09: 16 Maj 2009

    Juni:
    längelevekärleken: 6 Juni 2009
    Saxiquine: 6 juni 2009
    mariekba: 6 juni 2009
    GlamourKitten: 12 juni 2009
    Stellajsj: 18 juni 2009
    Nena85: 27 juni 2009

    Juli:
    ängsblomma: 4 juli 2009
    MolsonCanadian: 11 juli 2009
    Carpet 09: 18 juli 2009
    20090725: 25 juli 2009

    Augusti:
    lottaochalex: 8 augusti 2009
    Miss Mijah: 15 augusti 2009
    Bröllopsblomma: 22 augusti 2009
    wunja gbg: 22 augusti 2009

    September:
    Jojoånicko9s: september 2009
    Ozita: 5 september 2009
    Bridemma: 19 september 2009

  • Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
  • EmMa09
    20090725 skrev 2009-01-20 19:50:02 följande:
    Ramonas... på kungsgatan.... e super nöjd, det va den första (och enda) jag testade och blev helt kär direkt... och det skadade ju inte att det va rea på den... hehe... den behöver sys in lite över bysten, men med den händiga mamman som jag har så fixar hon det hemma
    Du har en jätte fin klänning!!! första gången jag var ute o letade klänning hittade jag min! "kärlek vid första ögonkastet"
  • stellajsj

    Jag hittade också MIN klänning första gången jag var ute! Det var dock tredje klänningen jag provade

  • EmMa09

    haha, samma här! såg "min" klänning på en annan tjej som var där o provade o sa att jag var tvungen att prova den! och det blev helt rätt!


    stellajsj skrev 2009-01-20 19:57:39 följande:
    Jag hittade också MIN klänning första gången jag var ute! Det var dock tredje klänningen jag provade
  • 20090725

    ibland skall man ha tur... har hört om de som har provat allt i alla affärer å ändå inte hittat sin kläning! jag e glad att det problemet e löst, men nu har jag nästa å det e underkläder...måste ha push-up, men ändå att den går ner någon cm i ryggen.... får ge mejm ut i djungeln någon dag å testa lite olika, någon som har ett bra tips på någon underkläds butik där det e trevlig personal? va inne på en på frölunda torg och där va hon otrevlig som bara den, vet inte om det va för min ålder eller om hon va fruktansvärt trött på sitt jobb.. men dit går jag inte igen iallafall... vill hitta en butik med trevlig och omtänksam personal med stort utbud... någon som kan hjälpa mig??

  • EmMa09

    Change, vet inte om det finns fler butiker, men kungsmässan i kungsbacka har den butiken! Har hört att dem e supertrevliga och att de verkligen hjälper en att hitta den perfekta bh:n till ens kropp och kläder! dit kommer jag att gå! men har inte orkat ge mig ut o leta än, tycker det är riktigt jobbigt att leta o köpa underkläder!


    20090725 skrev 2009-01-20 20:20:42 följande:
    ibland skall man ha tur... har hört om de som har provat allt i alla affärer å ändå inte hittat sin kläning! jag e glad att det problemet e löst, men nu har jag nästa å det e underkläder...måste ha push-up, men ändå att den går ner någon cm i ryggen.... får ge mejm ut i djungeln någon dag å testa lite olika, någon som har ett bra tips på någon underkläds butik där det e trevlig personal? va inne på en på frölunda torg och där va hon otrevlig som bara den, vet inte om det va för min ålder eller om hon va fruktansvärt trött på sitt jobb.. men dit går jag inte igen iallafall... vill hitta en butik med trevlig och omtänksam personal med stort utbud... någon som kan hjälpa mig??
  • 20090725

    googlade det, och det finns visst i arkaden också... kanske får ta sig en tripp dit någon dag må kolla utbudet..

  • stellajsj

    Ja gå till Change, dom är jättebra o supertrevliga! Handlar alltid i deras butik i Arkaden.
    Ett tips bara, vänta en månad eller så innan du går ut o letar underkläder, dom har inte så mycket inne just nu efter rean men får nog in en hel del snart.

  • 20090725

    nu måste jag ha ett litet råd!

    Vi skall vigas kl 14.30 och vill fotas efteråt...
    Alla våra gäster kommer från göteborg, kan man skriva att middagen börjar ett visst klockslag i inbjudan och låta gästerna sysselsätta sig själva en stund innna det blir mingel och middag? behöver lite tid därimellan då både hon i köket och serverings personal kommer att komma till kyrkan!

  • jojoånick09

    min kusin som gifte sig förra sommaren 2008,lät toastmastern/värdpar säga till bröllopsgästerna det efter vigseln och när brudparet gått ur kyrkan... att alla möts upp vid festlokalen vid en tid... jag tror att kyrkvistelsen var klar kl:16 och klockan 17 en timma senare skulle man samlas vid festplatsen och mingla.

  • EmMa09

    hur långt är det mellan kyrkan o festlokalen? jag hade nog satsat på att gästerna får mingla "själva" där medans ni är o tar kort. Kanske ha lite lekar/poängpromenad o lite uppdrag till gästerna som t.ex. att alla får lappar som de ska skriva en hälsning till er på som ni får läsa på er första bröllopsdag eller dylikt! Det finns säkert en massa saker att hitta på som gästerna kan roa sig med!

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2