Hej hej, jag var o postade inbjudningarna nu ikväll,(har gjort dem själv-trots att jag inte alls är "pysslig" av mig!)..är jätte nervös att något ska gå fel, typ att brevlådan går sönder under natten, att breven blir förstörda pga dåligt väder eller helt enkelt att de kommer bort på posten! men jag är väl basra nojig!!..Vi kommer att ha en solist som är en kompis-kompis,hon kommer att sjunga och hennes man kommer att spela gitarr, det kommer nog bli jätte bra!
Stellajsj, ni gifter ju er i juni, se till att skicka in hindersprövningen så fort det går, har hört att det kan ta MYCKET lång tid för att få tillbaka den, speciellt under de populära bröllopsmånaderna!!
carpet09: tips på live band är tvålive, som vi ska ha. Har hört mycket bra om dem!!! fick tips om dem här på BT!
stellajsj skrev 2009-01-14 10:53:10 följande:
EmMa09: Spännande med inbjudningarna! När ska dom skickas då.. ? Har du gjort egna eller köpt färdiga?Hindersprövning och efternamnsbyte ska vi skicka efter i mars(om vi nu kan komma överens om namn någon gång!) Vet att hindersprövningen gäller i 4 månader, men visst kan man skicka efter den tidigare och ha den hemma tills det är dags att skicka in den va? Sen gäller den i 4 månader från att man får tillbaka den eller..? Vi skickade inbjudningarna i början på december, jättepirrigt att posta dom ( ) men vi skickade dom tidigt eftersom vi gifter oss utomlands. Ska ni ha någon solist som ni känner.? Vi pratar om solist också, har inte riktigt bestämt än hur vi ska göra. Ifall vi ska ha så är det en av min sambos bästa vänner som ska sjunga. Annars så har vi väl en del klart... Klänning, ring, boende på plats + boende för flera av gästerna, präst, jag gjorde provbröllopsfrisyr hos frisören förra veckan (ska ha något enkelt som jag typ kan göra själv), inbjudningarna,...etcFlera saker som bröllopsplats och restuarang etc kan vi inte boka förrän tills våren. Så mars-april framåt blir en hel del att göra!!