• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • nennesjuttioåtta

    anne på grönkulla skrev 2009-03-22 18:15:48 följande:


    o så har jag avslöjat min senaste tokighet f mamma... :-O
    OOhh det DÄR lät intressant! *plockar fram popcorn*
  • MuffinsTönt

    Vilken twist! jag gick över till grabben för att hämta mina grejer. Han var inte hemma eftersom han är på bio. När jag stod där o höll på så öppnades ytterdörren. Oops, är han redan hemma?!?! Han blev nog lika förvånad som mig. Vi pratade om allt möjligt. Träning o så. Det var små tystnader här o där. Ingen av oss nämnde ngt om "snacket". Efter en 20-30min gick jag hem och han vidare. Vi bestämde oss för att snacka på tiskväll.

    Det kändes bra att se honom igen. En slags glädje att se honom igen. Visst högg det till lite när jag insåg att det kanske är sista gången vi snackar såhär och att jag inte kan ta på honom som förut. Jag fick en del olämpliga impulser där.

  • MuffinsTönt

    sportbh behöver jag också nu när jag har börjat träna aerobics igen. Ja tycker jag har småbröst (c-kupa) men herregud va dem studsar. Vart har du handlat nånstans Vickan? På tal om näthandla... funderar på köpa glasögon över nätet. Har ni gjort det? Funkar bra?

  • MuffinsTönt

    sportbh behöver jag också nu när jag har börjat träna aerobics igen. Ja tycker jag har småbröst (c-kupa) men herregud va dem studsar. Vart har du handlat nånstans Vickan? På tal om näthandla... funderar på köpa glasögon över nätet. Har ni gjort det? Funkar bra?

  • viktualia

    Muffins - glasögon har jag köpt på nätet www.favoptic.se - riktigt riktigt bra!

    SportBH - timarco.se - efter tips från en kollega.. själv drar jag 70E och har inte helt lätt att hitta bra BHar...

    Bra att ni bestämt tid för snack! Se till att ladda för det genom att grubbla över olika scenarior...

  • MuffinsTönt

    Oj! E?? Är dem äkta? Skoja bara, trodde alla med den kupan har gjort om sig. Lite ovanlig med liten siffra till stor kupa. Framtung?

    Det stod inget om frakt på bh-sajten. finns det nån?

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!