• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Hahaha!!! Jag känner igen namnet men kopplade med "riktig" kontor. Trodde du hade spotlight istället för riktiga lapor. Jag tänkte på ngt annat som sagt. Hahaha!

    Hur är spotifykontot? Är den bra? För/nackdelar?

  • viktualia

    Spotify innehåller "all" musik som finns. Nån gång i timmen får man lyssna på reklam. Annars är det helt suveränt. Trist nog kan man inte ladda ner musiken.

  • MuffinsTönt

    Kom på en grej när jag skulle packa träningssaker. Jag behöver extra kläder. Och dessa har jag hos grabben. Frågan är om jag ska gå di när han är på jobbet (på dan) eller när han e hemma. idag eller kvällen). Det vore smidigt att bara gå dit imorrn o ta grejorna o gå. Men samtidigt vill jag ta den chansen o ... jag vet inte... Som sagt förvirrad säger pitt.

    BTW - jag hade en dröm. Jag hade en vitklänning a la 1800-talet(såg ut som en nattlinne). Jag var hemma hos nån och en superhot kille kom in rummet. Vi hälsade på varann och jag skulle ta av mig kappan. Oops, min klänning gick upp på mitten och visade värsta kitet till underkläder. Då menar jag ALLT. push-up,kortset,stay-yps, hela kittet. Ops sa jag och rättade till klänningen. Jag gick till fönstret o tittade ut. Då kom han efter o lade sina armar runt om mig.
    Herregud!!! Vilken känsla, vilken närhet o beröring! Trodde jag skulle svimma. Det var som att bli bönhörd. Hahaha!!

    Jaja, det var stor parentes. Grabben var det ju...

  • viktualia

    Muffins - fnissig dröm!

    Ang kläderna som är hos grabben - om jag var du skulle jag dra iväg ett sms och fråga om det är ok att du hämtar dem när han inte är hemma eller om han vill ses.

  • MuffinsTönt

    Jag har sms. Han är inte hemma idag men jag kan komma när jag vill o hämta sakerna. Han sa även att vi bör sitta oss ner och prata. Jag får sååå dåliga vibbar av det här!!!

  • anne på grönkulla

    Klokt muffin, jag förstår att det känns enklare att inte blanda in honom, men tänk själv om nån gick in hemma hos dig så även om du gett den nyckel, i nuläget.

    Bra om han kommit på själv att ni behöver prata. Frågan är då vad du vill. Om han vill försöka igen, orkar/vill du det efter de senaste veckorna? Om han vill göra slut, hur orkar du med då istället?

  • viktualia

    Muffins - jag håller helt med Anne... förbered dig mentalt så gott det går på alla möjliga scenarior - att han gör slut, att han vill försöka igen eller att han är velpottig och inte vet vad han vill.

    Hur bemöter du dessa olika varianter? Vad vill DU??

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!