• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Vickan
    Billig och bra var nog lite att ta i. Ville mest ge hopp till plånboken. *suuck* Jag har inte ens vågat börja räkna pengarna i spargrisen. Tyvärr är jag inte en sån person som kan klara av endast med privat. Är alldeles för osäker för det.

  • anne på grönkulla

    Vickan har nog rätt tyvärr - men jag misstänker att privatlektioner ger en hel del mer i säkerhet och vägträning men behöver kompletteras men grundläggande kunskaper först från körskola och sen kanske finslipas där igen? Om jag tänker på hur jag själv lärde mig och vad de olika momenten gav...

  • MuffinsTönt

    Jag ska komplettera körskola med privat. På det sättet som du beskriver Anne. Jag kan bara inte bestämma i vilken ordning.

  • Telemarkgrrl

    Ja, jag har ju haft körkort sen 1990 så jag vet ingenting om körskolor och kostnader och sånt.

  • MuffinsTönt

    Haha! Det tog mig ett tag för att tänka uthur länge sen egentligen är. Hmm... då var jag 6år. Haha!

    Välkommen hem Telis. Såå avis på dig som åker hit och dit. Jag är faktiskt lite sugen på att prova åka skidor igen. Fast det lär dröja ett tag inann jag kan göra det. Gissar på att min kropp inte tycker det är en fantastisk ide! Men vitt snö överallt, mysig stuga, pool och bastu. Ahh! *lycklig* Snälla, säg att det stämde överens med stället ni var på.

  • anne på grönkulla

    Då är du jämnårig med min lillasyster muffins!

    Själv grubblar jag som vanligt på hur i hela helsicke jag alltid hamnar på att vara jättekompis o hänga med de värsta grabbarna av alla de jag träffar i jobbet. Att jag alltid haft fler kill- än tjejkompisar är ju ett faktum som följt mig genom åren - men likväl är det fascinerande... hur hamnar jag där? Samtidigt som det såklart finns en gräns för hur mycket jag får vara med o leka med dem...

  • MuffinsTönt

    Ibland så kommer jag bättre överens med killar än tjejer. Fast som helhet så har jag få killkompisar än tjejkompisar.

    Jag håller på och steker pannkakor. Försöker iaf. Tur att det är ute med hemmafruar. Annars skulle jag inte bli godkänd. Men jag kan göra bomber!

  • anne på grönkulla

    Pannkakor!? Var det verkligen galet länge sen jag gjorde. Har som projekt att förbereda grillmat till imorrn nu... ska sätta grönsaker på spett o så. Men först ska jag nog träna...

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!