• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Hehe
    Jag kom o tänka på det när du, Lapinette o vem som ska springa gbgvarvet? pratade om förkylning o träning. Då tänkte jag att dem tränar för tidig o inte hinner återhämta sig så sjukdomen slår till igen.

  • MuffinsTönt

    KRAM på dig Nenne!!! Dumma fågel(va sjutton heter dem, pelikan? ) som inte kan flyga till dig med världens sötaste, smartaste bebis.

  • nennesjuttioåtta

    Jag tror det är Ore och Tinga som ska springa (heyy, det rimmar!)
    Jag ska bara titta på, löpning är inte min grej. Jag kan springa 5 km otränad, visst. men även som tränad så kommer jag inte längre än så. Det är max vad mina ben rör sig, sen stannar de oavsett om jag är framme eller inte.

  • MuffinsTönt

    Hehe
    Jag spriger inte ens! Men jag kan gå jättesnabbt! Allvar,otroligt med tanke på min knäskada...

  • viktualia

    Blärk!

    Är hemma igen efter besök hos gyn. Det gav INGET alls. Inte för att jag trodde det.. men man kan ju hoppas.

    bläääääääääääääääääää

  • anne på grönkulla

    *kramar om vickan*

    Klurigt det där...

    Själv har jag råddat särdeles cirkus idag o fått leka tuffa bruden i flera led o så har jag mutat kollegorna med hembakta semlor!

    O så har jag provat hos skräddarn - 3 av 4 plagg behövde justeras, men herregud - det är inget att säga om. Nya tag på söndag...

  • MuffinsTönt

    Vickan
    Fy va tråkit! *styrkekram* Här är det bättre men det kommer stunder då jag vill bara skrika och slå på folk. Snarare en specifik person.

    Guuud va jag är sååå irriterad på telefonförsäljare. Visst jag förstår dem, har själv jobbat med det. Men det finns en del som är såå oartiga. I måndags ringde en tjej från comhem. Då sa jag att XX är inte hemma. Hon behöver inte heller ringa tillbaks för jag är ganska säker på att han inte vill ha. Ok, tack hejdå. So far so good.

    Idag så ringde en kille från (drrrruuum) COMHEM.
    - Hej, Mitt namn är Patrik. Jag söker XX.
    - Han är inte hemma, tyvärr.
    - När kommer han hem, kan jag ringa tillbaka?
    - Det behövs inte, han är inte intresserad!
    - Är du SÄKER på det? Kan jag inte få prata med honom?
    - Ja,det är jag!
    - Ok! *klick*

    What? Snorungen lade på utan att säga hejdå eller nåt. snoooorunge!

    Här försöker man vara artig så får man inte ens tack eller hejdå!

  • viktualia

    Muffins - sådana telefonförsäljare blir jag GALEN på.... särskilt när de söker maken och jag framstår som omyndig idiot... gaaaaaa

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!