• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-09 16:09:34 följande:
    Anne, hmmm ja det kan ju bli lite problem så där, men om man hämtar henne och kallar henne för "inneboende" och hon får en c/o-adress?
    Jag tror Nenne syftade på mig som adoptivdotter.
  • nennesjuttioåtta

    anne på grönkulla skrev 2009-03-09 16:17:08 följande:


    *förvirrad* Den röda lyktan? Tänkte jag ge till en karl... eller vad menar du?
    PWAHAhahahahahah!!! Jag fattade inte ALLS vad du menade nu, fick scrolla lite.
  • MuffinsTönt

    Jag har lånat boken "Det är slut!Konsten att bryta upp utan att bryta ihop". På engelska; It´s called a break up because its broken!" Tyvärr finns det bara sv på bibblan. Skulle varit kul o läsa den eng versionen. Nej, jag köper inte böcker som finns att låna.

    Störtkul är den!!! behöver jag säga at jag bröt både den ena och andra regeln. HAHA!

  • MuffinsTönt

    Tjejer!
    Jag fick två berlocker av grabben i julklapp denna jul. NYSS gick ett av dem sönder. Nu vet jag inte vad jag ska göra?!? Ska jag fråga efter kvittot? Jag gjorde aldrig det innan för det ska ju inte gå sönder efter 3månader!

    När ska man det och hur? Tycker det är skitsvårt! Vill ringa honom NU.

  • MuffinsTönt

    Jag ska kanske fråga när vi ses på träningen. Kanske...

    Ett annat dilemma dök upp när vi skojade lite jag och min kompis. Nyckeln! Jag har fortf kvar nyckeln. Vi diskuterade aldrig den när vi bestämde "reglerna". Även om jag vet att jag borde lämna tillbaka det så tar det emot. Känns som finito steg.

    Usch! Känns som tråden har spammat om detta sen förra veckan! Sorry girls!

    Härskartekniker.. kanske jag ska prova jag också.

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!