• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Hahaha! ok då, men dalarna låter sååååå långt bort. Haha! Man kommer inte så långt med västtrafik liksom.

  • nennesjuttioåtta

    hahaha minns när jag var i Skåne och reste runt bland några kunder och de sa "OJ, ska du ända till Eslöv nu? det är ju jäääättelångt! Säkert 3 mil!" hallå, välkommen till verkligheten! Det hade jag till skolan när jag var liten och jag gick hela vägen (då plogade de aldrig vägarna heller). Eller nästan.

  • MuffinsTönt

    Jag funderar på starta en blogg. Men om vad?!? Jag vill inte bara skriva om mitt liv a la blondinbella. Vill hellre ha ett tema att skriva om. FInns ju många tex mode, skönhet/smink eller annat temablogg. Vad gör jag/har för intresse som jag kan blogga om? Jag har många impulshobby. ett tag var det göra egna lotion,balsam mm. ett tag var det pärlor o så. svårt!

    får fundera vidare...

  • nennesjuttioåtta

    muffins
    så där har jag också tänkt. men jag har inga såna intressen (mode, smink etc...) och vad ska man skriva då?

  • MuffinsTönt

    haha, läste på blondinbella och hon jobbar tvådagar i veckan för 118 800. Gissa med vad? Jo, svara på frågor som folk sms in till dem. -Speciellt dem frågor som handlar om henne. Undrar hur mkt hon får för det?!?! Kanske vi kan söka till det Nenne?

  • nennesjuttioåtta

    Nej det blev ju en gubbe! 118 800:- skulle det stå

  • MuffinsTönt

    Haha! Jag e inte förvånad om hon får är mer än normal anställd hos dem.

  • anne på grönkulla

    Näe folk är inte alltid så smarta. Men vad jag menade var att DU verkligen inte behöver skämmas, om nån ska göra det är det tjuvläsaren, desto mer om h*n inte förstår det själv ens...


    MuffinsTönt skrev 2009-02-12 09:21:24 följande:
    Kanske det men jag tvivlar på det. Den personen har gjort andra liknande saker o tyckt det är naturligt.
  • MuffinsTönt

    Ah! Nu förstod jag dig. Det e sant! Konstigt nog blev jag varken sur, förbannad eller nåt neg alls mot h*n. Bara överraskad över att h*n kunde sjunka så lågt. Däremot förbannade jag mig själv för att jag skrev "för mkt" i den jädra dagboken. Iaf... kul historia när man tänker efter!?!

    Jag har hittat en 14/2-present till grabben. Tyckte den var sååå kul. Och vilket min han kommer att få! Det e ett par kalsingar med tatuerngsinspirerade motiv av rosor o hjärtan o så i svart(Den stilen har ett spec namn som jag glömt).

    Till mamsen köpte jag en portmonnä från Fossil. Hon har redan en plånbok från samma märke så jag köpte en som matchar i färg. Först tänkte jag köpa en brosch men den jag tyckte om har inte ens kommit ut i butikerna. Såg det i en tidning o det e visst vårnyhet. Typiskt!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!