• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Tjena Vickan!

    Oj, källartoa låter mindre mysigt. *källar+mörkrädd*

    Anne
    Oj, det vill jag oxåa göra. Leka med ljus o skuggor. Jag köpte en gorillapod till min Ixus just för att kunna ta överallt. Tja, det gick inte heela vägen kan man säga.

    Vill ta bra och roliga bilder igen. Fick världens svacka efter datorkraschen. FÖrresten, använder ni mkt bildbehnadlingsprogram? Jag ÄLSKAR photoshop. Har tyvärr bara Elements.

  • MuffinsTönt

    Jag läste ditt inlägg om kamerafynd i NY. Var sååå avis på dig. Systemkamera! *dreggel* Hde vi varit 6åringar skulle jag säga: Ska vi leeeeekaaaa????

  • nennesjuttioåtta
    MuffinsTönt skrev 2009-02-10 21:52:13 följande:
    Jag läste ditt inlägg om kamerafynd i NY. Var sååå avis på dig. Systemkamera! *dreggel* Hde vi varit 6åringar skulle jag säga: Ska vi leeeeekaaaa????
    fynd och fynd! Oki, billigare än om vi köpt hemma här. Vi har ju sån tur också som har en vän som är fotograf å lämnar grejer här som han inte längre vill ha. Typ bouncer till blixt, väskor, objektiv... Sen ropade min mor in ett Manfrotto-stativ på auktion för en 50-lapp, som saknade fästet till kameran. Gick att komplettera för någon hundring. De är ju skitdyra annars. Ibland ska man ha flyt!
  • MuffinsTönt

    Haha! Du tänker inte fel nu eller?!? Hade jag ägt en system skulle jag inte heller låta nån röra på den. Åh, mkt saker som jag vill ha. Just nu - en ny mobil.

  • nennesjuttioåtta
    MuffinsTönt skrev 2009-02-10 21:59:11 följande:
    Haha! Du tänker inte fel nu eller?!? Hade jag ägt en system skulle jag inte heller låta nån röra på den. Åh, mkt saker som jag vill ha. Just nu - en ny mobil.
    eeh, va?
  • MuffinsTönt

    Nenne
    Grattis till bra sprut lr va det nu kallas. Hoppas simmarna hittar rätt och stannar där.

    Förresten, hur håller ni reda på när det är dags för mens? kalender eller vad? Är så dålig på det. Varje månad ställer jag samma fråga hela tiden. Vet att dt är nångång vid alla hjärtans dag. Bra tajming?!?

  • nennesjuttioåtta

    muffins
    tack!!
    Ja, jag håller koll mest i huvudet men även i en almanacka som jag är dålig på att använda...

  • anne på grönkulla

    Jag brukade sätta kryss i almanackan på första dan, men sen åt jag ppiller i en massa år o då visste jag ju alltid pga dem. Nu talar ju pdatorn om vilken dag jag är på, men cyklen är lite si o så sen jag slutade med pillren (rätt kort o med skvättblödning några dar i förväg - fick ni för mycket info nu? ).

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!