• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • nennesjuttioåtta

    Fast i NY så köpte vi ju en ny kamera så det blev ju lite väl skjutglada fingrar bara därför, + den lilla ixus som alltid hänger med. Det förklarar ju en del men jag vette tusan var det ska sluta. Jag kanske ska skicka hela hårddisken på framkallning så får maken sätta in i fotoalbum den här gången (han är värste avtryckaren!!)

  • nennesjuttioåtta

    And the winner is.... *trumvirvel*
    anne på grönkulla skrev 2009-02-10 20:42:54 följande:


    Jag rensar inte (mycket iaf)... o mitt rekord är nog 2000 bilder på 10 dar... det var i juni i år.
  • anne på grönkulla

    Jag är värre än min pappa var oxå - o han betraktade film som en fri nyttighet redan när jag var liten o klickade vilt...

    Har en kompis/kollega vars mamma är frilansfotograf - hon lär ha köpt film för 100 000 kr om året före digitalkameran. Tänk vad kul man kan ha för dem istället, o ändå få ta fler bilder! På en 36-rulle kunde hon i snitt om hon hade tur använda en bild professionellt...

  • anne på grönkulla

    o det jag visar upp är ju en bråkdel av vad jag tar. Jag tar ofta fler varianter av samma motiv t ex o leker med ljuset o inställningar för att testa.

  • viktualia

    fniss fniss.. jag försökte ta kort på vår skojiga källartoa ikväll.. det gick dåligt.. noll skärpa... får nog leka vidare med digitalkameran!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!