• pandis81

    Bröllop 2010 nr 5

    Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

    Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

    Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

    Kram kram

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • rosesarered

    Tack alla, det är inte ofta jag vinner något Det var faktiskt rena turen att vi vann, folk har deltagit i den tävlingen hela helgen liksom..och så vinner vi!
    fast usch vad hemskt det var att gå upp på scenen inför alla människor, det var ju en hel del som var där.

    det var många jag pratade med där av utställarna som redan hade många inbokade 2010 så vem vet det kanske är bra att vara såpass ute i god tid.

  • rosesarered

    molnis,
    det var ju jättefina ringar du hade i galleriet!
    jag gillade mest den med många stenar, är lite svag för bling-bling

    klänningarna vad också fina, men jag förstod inte riktigt vilken längd du har tänkt dig?

  • molnis

    Längden finns inte med på någon bild, fast nästan som den blå när hon har jeansjackan. Vet ej om det är att hon är kortare än den andra. För den är ju kortare. Men tänker mig att min ska sluta en liten bit ovanför foten (1 dm) fram och ev lite längre där bak.

    Måste försöka skissa ut mina tankar på papper tror jag=)


    rosesarered skrev 2009-02-01 19:33:10 följande:
    molnis,det var ju jättefina ringar du hade i galleriet!jag gillade mest den med många stenar, är lite svag för bling-bling klänningarna vad också fina, men jag förstod inte riktigt vilken längd du har tänkt dig?
  • Fenixx

    ja vissa populära kyrkor, fotografer blir ju uppbokade väldigt tidigt så nu är vi allt inom lagom tid att börja boka saker hehe.

    jag gillade ringen i ditt galleri med stenar på smala kanten runt eller hur jag ska säga.

  • paradisfågel

    Haennish, jepp, satt längst fram på vänster sida om man stod i dörröppningen. Var du också på den visningen?


    Rosesarered, åhh va kul!! Grattis till vinsten!!


     


     


  • pandis81

    okej..=)
    det var ju mycket ni vann gud så roligt.
    Hade ni tänkt er en borgelig vigsel innan ni kom till mässan också???
    Eller var det något som växte fram undertiden som ni var där och deltog i tävligen.??


    rosesarered skrev 2009-02-01 19:05:40 följande:
    Jo det fanns mycket inspiration helt klart=)sambon blev förtjust i dom kläderna som fanns för brudgummar så vi kommer nog att höra oss för med det företaget. Annars fick jag inspiration till inbjudningskort och blombukett.Fanns mycket fint!Jo det kanske inte blev så klart,vi vann en vigselceremoni med en borgerlig vigselförrättare som heter Anette Bernklo. Hon finns här under Bt:s företagsregister under vigselförrättare. Hon har en hemsida som heter romantiska.vigslar. Tydligen så ingår en fotograf i paketet,han tar bilder under vigseln endast.Och en stoor låda med olika slags choklad fick vi också mer än så vet jag inte ska maila henne för att få veta mera.
  • Ananias

    ska göra egen bröllops tråta men vill ha sånna där brudpar som står på tårtan,

    finns det att köpa på wevbben tro ?

  • Fenixx

    ja finns massa roliga brudpar att köpa via nätet.

    både svenska och utländska sajter.
    tex tartdecor.se/group.asp

    men sök runt, finns massa skoj. även på ebay. sök på caketopper även när du letar runt på svenska och utländska.

  • makupala

    Först o främst, grattis brudgummarna!

    var längesen jag tittat in här nu.. vi har legat sjuka här hemma ett par dagar. Så det var roligt att läsa ikapp det som skrivits.. :)

    Måste ju bara få tala om att jag idag gjort mina första köp från e-bay! Blev en slips till sonen och sen en väst+slips till min m2b allt i lavendel-lila.. För en summa av 350 kr inkl. frakt! :D

    Hur har er helg varit? Kram på er!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5