• pandis81

    Bröllop 2010 nr 5

    Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

    Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

    Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

    Kram kram

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • MV85

    JL2b: Jag har inte varit med om det på bröllop, men dock på begravning... Då skickade han (var en han den gången) en annan som kunde sjunga istället... Så kolla det med "din" sångerska i förväg!

  • rosesarered

    kikar in en sväng här...
    vi hade planerat att gå på bröllopsmässan i lördags men på grund av lite förhinder blev det idag istället.
    Jag antar att jag är outad nu i och med att jag berättar detta för det var jag och fästmannen som stod på scenen och tog emot pris för vigselceremoni med Anette från romantiska vigslar!

    helt sjukt jag som aldrig vinner annars!
    höhö jag känner mig lite omtumlad fortfarande..

  • Fenixx

    åhhh vad roligt, grattis!!
    men vad är det ni liksom får? en dekorerad vigsel eller? jag är inte så insatt då jag inte varit på bröllopsmässa haha.

  • rosesarered

    GRATTIS brudgummarna!!!

    måste gå emot sexåringen där och påstå att du faktiskt inte ser ett dugg ut som en flintis
    vad härligt för er!

  • pandis81

    Vad va det ni vann. Jag förstod inte helt. Men jag är ganska trött också.
    Fick du all den inspiration som ni behöver nu då??


    rosesarered skrev 2009-02-01 18:13:07 följande:
    kikar in en sväng här...vi hade planerat att gå på bröllopsmässan i lördags men på grund av lite förhinder blev det idag istället.Jag antar att jag är outad nu i och med att jag berättar detta för det var jag och fästmannen som stod på scenen och tog emot pris för vigselceremoni med Anette från romantiska vigslar! helt sjukt jag som aldrig vinner annars!höhö jag känner mig lite omtumlad fortfarande..
  • haennish

    paradis och emmeli: Satt ni längst fram på modevisningen idag? Den kl 15... :)

  • rosesarered

    Jo det fanns mycket inspiration helt klart=)
    sambon blev förtjust i dom kläderna som fanns för brudgummar så vi kommer nog att höra oss för med det företaget. Annars fick jag inspiration till inbjudningskort och blombukett.
    Fanns mycket fint!

    Jo det kanske inte blev så klart,
    vi vann en vigselceremoni med en borgerlig vigselförrättare som heter Anette Bernklo. Hon finns här under Bt:s företagsregister under vigselförrättare. Hon har en hemsida som heter romantiska.vigslar. Tydligen så ingår en fotograf i paketet,han tar bilder under vigseln endast.

    Och en stoor låda med olika slags choklad fick vi också
    mer än så vet jag inte ska maila henne för att få veta mera.

  • molnis

    Va kul att ni vann det Rosesarered!! Grattis
    Å Grattis Brudgummarna!

    Har haft massa på jobbet hela veckan, men har suttit och funderat lite över klänningen idag. Har en hyffsad bild i huvudet men bra att hitta bilder på det också. Har ju haft mina tyll-bilder innan på den "klikiga" kjolen. Nu har jag lagt inh en bild på en blå klänning i mitt galleri så e såå grymt cool.

    Det är åt det hållet jag tänker mig min, men med den vita flikiga kjolen som slutar strax ovanfär foten. Brett ljusrosa (ej helt säker på färg) band i midjan med en vit blomma. Rak upptill med smala band (ev att man ska kunna ta av dem).

    Har även lagt in bild på min förlovningsring som jag gillar massa, ska nu hitta vigselring som passar. min M2B har en likadan utan sten. Funderar på en med många stenar (aliansrings typen) eller en sådan med stenar på sidan. Och isåfall att ha hans första bokstav ovanpå och han min. Tycker det e svårt att tänka sig vad som passar...får väl prova något liknande..vad tror ni?

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5