• pandis81

    Bröllop 2010 nr 5

    Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

    Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

    Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

    Kram kram

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • MV85

    Nu ska jag iväg o prova brudklänning för första gången... Får ser om jag blir blixtkär i något, eller om det kommer ta 100provningar av olika innan jag vet vad jag vill ha... Håll tummarna för mig!

  • rosesarered

    Kulör har skitsnygga inbjudningskort! grattis paradis.
    är sugen själv på att göra såna med en "ficka" eller vad det heter..
    nån som vet hur man gör såna själv?

  • Tokisen

    Pandis
    Mina planer för helgen är att sova, jobba, sova och jobba lite till och därimellan försöka umgås med lite med familjen.
    Jobbar natt så på nätterna kanske jag tittar in om nån e vaken då

  • Evasdottir10

     


    Tokisen skrev 2009-01-16 15:25:49 följande:
    PandisMina planer för helgen är att sova, jobba, sova och jobba lite till och därimellan försöka umgås med lite med familjen.Jobbar natt så på nätterna kanske jag tittar in om nån e vaken då

    Jag jobbar oxå natt .
    Vi kanske ses här inne i helgen då...ska jobba fre,lör,sön natt

  • FruHögstadius

    hej alla gamla och nya. har suttit och skrivit tenta fram till tre, är helt slut i huvudet, ville bara komma in och säga hej ett tag, snart ska gubben i väg och jobba, så nu kanske stöter på mig här inne lite senare i kväll.

    inte mycket planerat här hemma, just nu börjar vi även att planera en flytt ( kanske ) så men jag planear att utföra bröllopet iallafall.
    längtar tills näsa helg då ska jag på bröllopsmässa wiiee

  • Diz

    Rosared > Jag har tänkt göra sådana själv, är inte vara så avancerat, riktigt hur du gör beror lite på hur stora korten ska vara och hur stort papper du har tillgång till. (Om fickan ryms på samma papper eller om det behöver klippas ut och limmas fast tex) Om du ser i mitt galleri så har jag "skissat" lite idéer på våra i photoshop. Snirklarna har jag tänkt göra med clearstamp "swirls", stämplar alltså. Texten kommer jag att skriva ut på ett papper, sen stämplas det och klistras fast på basen. Småkorten skrivs ut och stämplas (och sätts i fickan, men det säger ju sig självt ). Sen kommer jag att göra ett "sigill" på kuvert-fliken, men det är i stort sett bara olika papper klistrade på varandra. Kommer nog att ta lite tid, men det är inte pga svårighetsgraden.

  • Tokisen

    Det gör jag med, men kommer bara ha datorn med mig fredag o lördag.
    Men va kul, då kan vi ju tjata lite då.
    Såg att ni oxå ska gifta er den 31 juli.
    ROligt att ha nån man akn följas åt.
    Hur långt har ni kommit i planeringen?


    Evasdottir10 skrev 2009-01-16 15:29:50 följande:
     

    Jag jobbar oxå natt .Vi kanske ses här inne i helgen då...ska jobba fre,lör,sön natt
  • paradisfågel

    Hejsan alla!


    Kom nyss hem från tentan.. Gick över förvänan bra


    Sarahkka76, hm.. tror som övriga att den som ligger längst upp till vänster i galleriet skulle passa din klänning bäst!


    Rosesarered, tack så mkt Hm.. ingen aning om hur man gör de.. men borde väl inte vara alltför krångligt?


    FruH, hubben min följer inte med till stockholm, men vi kanske kan ses ändå?


     


  • sarahkka76

    paradis: undrar var de kan ha såna....

    Vi var iväg och titta på lokalen. När vi kommer fram får vi reda på att hon vi skulle träffa var tvungen att gå. Varför ringer de inte då? Så då fick jag beskedet att vi får ringa till er så bokar vi en ny tid så vi kan gå igenom offert och sånt. Jaaa, sa jag, det var det vi skulle göra idag. Jaha...får jag till svar. Inget bra första intryck direkt. Hoppas att nästa gång går det bättre.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5