• pandis81

    Bröllop 2010 nr 5

    Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

    Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

    Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

    Kram kram

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • paradisfågel

    Sarahkka76, från början var de tänkt att vi skulle gifta oss 22 maj 2010.. men av olika anledningar har vi skjutit på det (inget nytt datum än).. har dock fastnat kvar i 2010-tråden då jag hängt här ett bra tag.. Vi småplanerar lite nu och då.. Lr rättare sagt, jag småplanerar och min sambo medtycker.. haha

  • haennish

    Hej allihopa!
    Jag är tillbaka igen efter ett långt uppehåll i planeringen av vårt bröllop. Det har varit en fruktansvärt hektisk höst med husrenovering, flytt och skola för mig som börjat en ny utbildning. Men nu börjar saker lugna ner sig lite och jag ha så smått börjat planera igen... Vi funderar på att ha ett vinterbröllop istället, men vi kan inte bestämma oss... :)

  • haennish

    tackar! :) saknat er! Har jag missat nåt de senaste månaderna då? :)

  • Emmeli o Markus

    Hej allihopa..
    Har varit borta några dar.. håller på o gör om lite hemma osv..

    JAg funderar på en sak..
     Inbjudan. Kan man typ skriva att dom e välkomna på bröllop i Insjöns kyrka den 24 juli 2010 och att festen hålls på ??? i Borlänge..
    självklart kommer jag skriva det så det ser bra ut MEN all övrig info, tex att vi har en buss som går till kyrkan och sen tillbaka till festen och tider för bussavgång o fest o meny osv på min bröllopssida här på BT och skicka med länken i inbjudan eller hur gör ni? skickar ni med ett infoblad?! Till dom jag vet inte kan med en dator tänkte jag att man kanske kunde skriva ut bröllopssidan bara och skicka med..

    eller?

    Snart ska jag hoppa in i solariet tror jag=) Fryser så det skulle vara skönt.. Känner inte för att basta idag..

    Vad ska ni göra denna onsdagskväll?

    Justdja.. Imorn ska jag på arbetsintervju Gu va ja e nervös...


    Längtar efter vår stora Dag:)
  • sarahkka76
    paradisfågel skrev 2009-01-07 16:43:21 följande:
    Sarahkka76, från början var de tänkt att vi skulle gifta oss 22 maj 2010.. men av olika anledningar har vi skjutit på det (inget nytt datum än).. har dock fastnat kvar i 2010-tråden då jag hängt här ett bra tag.. Vi småplanerar lite nu och då.. Lr rättare sagt, jag småplanerar och min sambo medtycker.. haha
    Ja, för oss är den inte spikar heller. Vi siktar in oss på det datumet men när det blir av har mkt att göra med om vi får ihop pengarna tills allt ska börja bokas och om jag är gravid eller precis fått barn. Med åtminstone så kan man ha allt klart så är det bara att slå till när det är perfekt läge.

    Haennish. välkommen tillbaka!
  • haennish

    Emmeli och Markus: Jag skulle nog bara skriva typ vigsel i insjöns kyrka och därefter fest i blablabla i Borlänge. (kul med fler dalabrudar förresten, jag bor utanför falun) Sen skriva typ "mer information finns på..." och adressen till bröllopssidan i slutet av inbjudan. Nåt liknande kommer nog vi också skriva. Det blir för rörigt annars tycker jag. Och de flesta har tillgång till dator, och de som inte har det känner väl någon med dator. Annars kan de ju alltid ringa er och fråga? :) Och många kanske sköter transporten själv ändå? De bröllop jag varit på har vi gäster fått åkt ett par mil mellan kyrka och fest, men ingen har klagat. :)

  • sarahkka76

    Emmeli och Markus. jag håller med ovanstående. Alternativt att ni gör en informationsblad till.

  • rosesarered

    Emmeli o markus,

    lägga med ett infoblad med inbjudan? lycka till på arbetsintervjun! vad är det för jobb?

    själv har jag suttit fastklistrad vid datorn hela dagen och skrivit uppsatsplan.
    hatar att göra sånt.. längtar tills jag får gå ut på praktik.

  • makupala

    hej tjejer!
    har ni haft en bra onsdag?
    själv har jag varit på dagis med sonen, första inskolningsdagen idag! pirrigt men det gick jätte bra!
    har även fått ett jobb! börjar redan på måndag kl 12, behövde bara vara arbetslös i 18 timmar.. hihi.. Skönt!

    Kram på er!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5