• pandis81

    Bröllop 2010 nr 5

    Då tjejer.
    Vi trippar snart in på 2009 och det är vårat sista år som ogifta. Sen är det våran tur.
    Vi fortsätter att diskutera allt mellan himmel och jord kring våra bröllop här på tråden.

    Dom som hänger här och delar sina meningar är följande:
    Missmijah: 26 år Partille 15092009
    Pandis81: 27 år Huddinge 24042010
    Mysifer: 21 år Jönköping 08052010
    Tinzi: Sandared 08052010
    Brudgummarna: 30 års åldern Umeå xx052010
    Kenttjej: Göteborg xx052010
    Aprikos: 24 år Höör 05062010
    Enmidsommarnattsdröm: Gävle 23062010
    Fenixx: 26 år hemlig ort 03072010
    Superstarfia: 17072010
    Emmeli o markus: 22 år Borlänge 24072010
    Evasdottir10: 28 år Bjärrum 31072010
    Haennish: 07082010
    Makupala: 24 år Trosa 21082010
    LindaCecilia: 21082010
    Fruhögstadius: 20 år Morgongåva 25092010
    Svartvitabruden: 25 år Stockholm 27112010

    Inga bestämda datum
    Starfish: 24 år Gävle Sommaren 2010
    Justmeandmylove: Sommaren 2010
    Rosesarered: 23 år Stockholm Sensommaren 2010
    Ullis33: 33 år Göteborg Sensommaren 2010
    Hummlan66: Sensommaren 2010
    Diz: 26 år Ekeby Sep/okt 2010
    Lillamaa: 22 år Kalix Vinter 2010
    Paradisfågel: 20 år Borlänge 201x
    Sockersmulan:

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html

    Kram kram

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5
  • mysifer

    fromheretoeternity: välkommen in!

    hej alla glada!

    sitter i skolan och ska skriva uppsats idag. min sambo engagerade sig lite i bröllopsplaneringen i helgen och det var minst sagt en trevlig överraskning!

    hade en mysig kväll i lördags också med middag och bio. kan rekommendera yes man, den var jätterolig!

  • MissMijah
    paradisfågel skrev 2008-12-29 09:37:02 följande:
    Mijah, då tycker jag absolut att du ska satsa på den du har i galleriet
    jag ska det tror det blir bra. idag börjar mitt nya liv. måste ner minst 15 kg till aug. jisses! men jag kommer klara det, hoppas jag.
  • pandis81

    Hur ska du göra då för att gå ner dom??
    Någon speciell metod du använder dig av??

    Jag ska börja att köra mer träning nu har varit lite väl slapp på den frågan nu under ett par månader känner jag när det har varit mycket runt jobb och jul. Men jag tar tag i det efter nyår. Det får bli nyårslöftet.


    MissMijah skrev 2008-12-29 10:05:46 följande:
    jag ska det tror det blir bra. idag börjar mitt nya liv. måste ner minst 15 kg till aug. jisses! men jag kommer klara det, hoppas jag.
  • MissMijah
    pandis81 skrev 2008-12-29 10:08:49 följande:
    Hur ska du göra då för att gå ner dom?? Någon speciell metod du använder dig av?? Jag ska börja att köra mer träning nu har varit lite väl slapp på den frågan nu under ett par månader känner jag när det har varit mycket runt jobb och jul. Men jag tar tag i det efter nyår. Det får bli nyårslöftet.
    jag går en massa! ute och spatserar 1-2 timmar om dagen. kör lite styrekträning hemma.
    och i början kör jag med måltidsersättning för att slippa onödiga kalorier.
    sen går jag över på sund kost. oftast kombinerat med ett lr två mål per dag med måltisersättning.
    jag älskar fisk och kyckling och skaldjur. vilket är jättebra protein. och så äter jag mkt grönsaker och frukt. skippar pasta och feta såser och allt som har med godis och snask att göra. MEN, sköter jag min motion och kost i veckorna kommer jag ha en unnar dag varje helg. ska inte vräka i mig då, men mer att man kan tänja på gränserna lite.

    jag måste bli så här extrem, annars har jag ingen motivaton. att bara försöka äta vanligt och unna sig nåt ibland, nej det går inte. jag är för sockerberoende för det
  • pandis81

    Okej..
    Jag har alltid haft svårt för måltidsersättningar. Vet inte varför. Dom får mig att känna mig illamående o jag ska försöka dricka dom.
    Men jag har ju lyckats utan dom så jag får fortsätta på samma spår. Men att börja laga nyttigare nu igen efter all julmat.
    Men jag ställde mig på vågen i morse och hade inte gått så mycket över julen så då vart jag glad.
    Men det blir hårdare tag efter nyår.
    Något annat jag var glad över var att min inflamation i magmunnen inte gjorde sig påminnd under julen. Annars brukar den göra det och så kan jag inte äta något alls.

    Så det var skönt.


    MissMijah skrev 2008-12-29 10:22:36 följande:
    jag går en massa! ute och spatserar 1-2 timmar om dagen. kör lite styrekträning hemma.och i början kör jag med måltidsersättning för att slippa onödiga kalorier. sen går jag över på sund kost. oftast kombinerat med ett lr två mål per dag med måltisersättning.jag älskar fisk och kyckling och skaldjur. vilket är jättebra protein. och så äter jag mkt grönsaker och frukt. skippar pasta och feta såser och allt som har med godis och snask att göra. MEN, sköter jag min motion och kost i veckorna kommer jag ha en unnar dag varje helg. ska inte vräka i mig då, men mer att man kan tänja på gränserna lite.jag måste bli så här extrem, annars har jag ingen motivaton. att bara försöka äta vanligt och unna sig nåt ibland, nej det går inte. jag är för sockerberoende för det
  • mysifer

    här blir det också hårda tag efter nyår. ska på 1½ år gå ner ca 40 kg men med mycket motion och rätt mat ska det banne mig gå!

    skippar kolhydraterna så långt det går och kör mycket rotfrukter. inget godis eller onyttigt mer än kanske en dag på helgen, eller en dag i månaden eventuellt.

  • MissMijah

    therese: pulverna har ju förbättrtas tycker jag. men jag brukar köpa de som är ready to drink. de är mjölkbaserade och mkt godare, och så brukar jag äta bars. vilket tar bort godissuget för mig

    my: tror du kommer klara det galant! är vi nu fler som ska åt samma håll får vi ju ta sällskap så att säga

  • svartvitabruden

    Ska på 1½ år gå ner 55 kg Så vi kan göra sällskap, ska vi göra en träningstråd på sidan av denna?

  • MissMijah
    svartvitabruden skrev 2008-12-29 10:39:10 följande:
    Ska på 1½ år gå ner 55 kg Så vi kan göra sällskap, ska vi göra en träningstråd på sidan av denna?
    bra idé
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5