• Svar på tråden Luleåtråden del 2
  • EhjärtarE

    Idag har vi gjort färdigt våra inbjudningskort! Jag tycker de blev jättefina! Det finns bilder i mitt galleri.

  • altervattnet

    EhjärtaE - Jättefina! Väntar på att sambo`n ska komma hem från garaget så vi också kan göra klart våra!!!

  • fruiaugusti09

    EhjärtaE: dom va ju suoer fina. mina blir oxå hemmagjorda. har ett liknande stuk! Hur långt innan ska ni skicka ut era och hur långt innan ska ni skriva OSA?:)

  • EhjärtarE

    Vi postade våra idag! Jag är lite nervös... osa satte vi till 1 juni.

  • totte38
    EhjärtarE skrev 2009-01-26 15:04:13 följande:
    Vi postade våra idag! Jag är lite nervös... osa satte vi till 1 juni.
    Jaha. vi tänkte posta våra i början an mars me osa 233 mars, är det för tidigt osa tror ni?? (blir nervös, de är redan skrivna )
  • Pärlan2009

    Om du känner att du vill ge gästerna lite extra tid kanske ni har möjlighet att skicka i väg dem tidigare?

    Jag tyckte nog att det var lite snävt men det är ju så olika från fall till fall.

    Lycka till!


    totte38 skrev 2009-01-26 15:22:33 följande:
    Jaha. vi tänkte posta våra i början an mars me osa 233 mars, är det för tidigt osa tror ni?? (blir nervös, de är redan skrivna )
  • EhjärtarE

    Det beror väl på vad ni har för gäster. Jag tror inte det är kort tid att bestämma sig som är problemet utan snarare att osa datumet är så tidigt. Vet era vänner vad de ska göra i sommar? Jag skulle då inte veta det 23 mars. Vi har många vänner som studerar och de kommer nog inte veta 23 mars varken om de har något jobb då eller kan ta ledigt. Men som sagt, det beror ju på vad man har för gäster.

    Vilket datum ska ni gifta er förresten? Vi gifter oss 1 augusti.

  • fruiaugusti09

    okeej.

    om ja gifter mih den 29de aug är 1a juni för tidigt osa?
    När tycker ni att jag ska posta dom?:)

  • Jörgens fru

    Vi tänkte posta inbjudningarna kring påsk. Vi har satt osa til 10 juni och vi gifter oss 25 juli

  • Jörgens fru

    Så här står det på Luleå & co : s hemsida

    Bröllopsmässan 2009

    Bröllopsmässan 2009 i Kulturens Hus lördagen den 31 januari kl. 10.00 - 15.00. Fri entré.

    Kom och inspireras av utställare, få tips och idéer till den stora dagen då allt bara måste vara perfekt! Under dagen visas en modeshow med tema Bröllop.

    Arrangör: Boomerang

Svar på tråden Luleåtråden del 2