• sokkerstruten

    Ny Februari tråd!

    Hej! Såg att februaritråden var nerstängd!

    Öppnar en ny för oss februaribrudar och brudgummar om ingen annan redan har gjort det!

    /Emilie

  • Svar på tråden Ny Februari tråd!
  • GoS09

    sokkerstruten - det är precis det jag oxå undrar... Fundera på å skippa blommorna vid fotograferingen innan vigseln för att sen ha blommor vid vigseln o fota dem då... eller, jag vet inte..? Förslag? Vi ska ju va i Kiruna/JUkkasjärvi så det lär ju va f-b-sk-t kallt! :D

  • sokkerstruten

    vi är i gbg så förhoppningsvis är det inte minusgrader i alla fall! ska kolla med floristen!

  • jojanna

    Blommor o kallt!!! Ha ja int ens tänkt på. Vi skall gå ganska mycket. hmm.... + att de skall hålla i flyget. (åker samma dag iväg på bröllopsresa) min m2b skall ha vanlig corsage, men jag skall ha min blomma runt handleden, typ som ett armband.

  • GoS09

    Oj, här hände inte mycket! Snart dags för den stora dagen för oss februaribrudar!!! :D

  • sokkerstruten

    Ja! och jag befinner mig fortfarande på andra sidan jorden, om två veckor gifter jag mig!!!! :)

  • GoS09

    Sokkerstruten: Ja för du bodde i USA nu va? Är inte det pirrigt o va så långt ifrån sitt bröllop fysiskt? Jag tycker det e lite småjobbigt med Stockholm-kiruna avståndet! Haha..

  • sokkerstruten

    heh jo en hade aning, vi kommer ju hem en vecka inna bröllopet och igår så försökte jag planera ihop veckan innan med alla som man ska träffa, som präst och öva i kyrkan, fotograf, frisör, naglar, möte med festlokalen, samtidigt som allt som har med hemflytten oxå ska göras gå till skattekontoret, skattemyndigheterna, lämna in Linus ring, samtidigt som detta ska anpassas med alla som jobbar som ska vara med vid vissa tillfällen! När jag väl hade suttigt och pusslat ihop ett schema och mailat olika parter om tider och frågor när dom kan. så ringer bestman och säger att han inte längre kan den dagen! Då fullständigt bröt jag ihop, lipa som bara den! Varför sa han att han kunde och helt plötsligt kan han inte längre, så där satt jag å lipa, det rann över rätt rejält! Det är sååå himla mycket med planerandet av att flytta till ett annat land, med byrokrati och papper m.m det hade räckt gott å väl. Men nu sitter man här med ett bröllop oxå.. det är lite för mycket att klara av...

    Folk förstår nog inte hur mycket det är just nu för oss!

    Men det går la ändå... hem kommer man ju och gift blir man! det e la det som är huvudsaken!


    GoS09 skrev 2009-01-22 21:05:59 följande:
    Sokkerstruten: Ja för du bodde i USA nu va? Är inte det pirrigt o va så långt ifrån sitt bröllop fysiskt? Jag tycker det e lite småjobbigt med Stockholm-kiruna avståndet! Haha..
  • sokkerstruten

    heh jo en hade aning, vi kommer ju hem en vecka inna bröllopet och igår så försökte jag planera ihop veckan innan med alla som man ska träffa, som präst och öva i kyrkan, fotograf, frisör, naglar, möte med festlokalen, samtidigt som allt som har med hemflytten oxå ska göras gå till skattekontoret, skattemyndigheterna, lämna in Linus ring, samtidigt som detta ska anpassas med alla som jobbar som ska vara med vid vissa tillfällen! När jag väl hade suttigt och pusslat ihop ett schema och mailat olika parter om tider och frågor när dom kan. så ringer bestman och säger att han inte längre kan den dagen! Då fullständigt bröt jag ihop, lipa som bara den! Varför sa han att han kunde och helt plötsligt kan han inte längre, så där satt jag å lipa, det rann över rätt rejält! Det är sååå himla mycket med planerandet av att flytta till ett annat land, med byrokrati och papper m.m det hade räckt gott å väl. Men nu sitter man här med ett bröllop oxå.. det är lite för mycket att klara av...

    Folk förstår nog inte hur mycket det är just nu för oss!

    Men det går la ändå... hem kommer man ju och gift blir man! det e la det som är huvudsaken!


    GoS09 skrev 2009-01-22 21:05:59 följande:
    Sokkerstruten: Ja för du bodde i USA nu va? Är inte det pirrigt o va så långt ifrån sitt bröllop fysiskt? Jag tycker det e lite småjobbigt med Stockholm-kiruna avståndet! Haha..
  • Trollan 76

    Hoppar in här. Vi ska gifta oss på alla hjärtans dag, hoppas vi. Jag är gravid och graviditetskomplikationer kan ställa till det för oss men det hoppas vi verkligen INTE. Ska iväg och träffa läkare 5 feb och då tas det slutgiltiga beslutet. Tror iofs att bröllopet går att genomföra för vi har satsat på ett litet familjebröllop med lite fysiska utsvävningar men lite nerver blir det ju

    Förra helgen var vi klara med allt inför bröllopet men min mamma gick och bröt handleden i måndags och det gör att vi måste planera om en del Stackars min mamma som bröt så olyckligt så hon fick operera och måste ha gips upp till armhålan i 6 veckor...hon är inte helt nöjd med att ha så på bröllopet, men men

  • sokkerstruten

    Hej alla nya fruar! Hur har allt gått? Vi hade en helt underbar dag! Bilder finns i galleriet och på fotografens blogg sida som man kan länka till på min sida!

  • jojanna

    allt gått bra här med. Denna underbara känsla av att vara gift *förnöjd suck*

Svar på tråden Ny Februari tråd!