• Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
  • Munchkin

    Holmsunds blommor är jätteduktiga, de gjorde våra blommor, bild på min bukett finns i mitt galleri
    De är dessutom riktigt billiga, jag betalade 1150:- för min bukett 2 extra lösa rosor, 2 corsager och tärnbuketten.

  • Corona

    Vet någon var man kan köpa biljetter till Bröllopsmässan? Eller läsa mer om den? Har googlat men kommer bara till VK:s artikel om mässan i fjol och reklam för en mässa i Stockholm Tack!

  • Corona

    Oj då, jag kunde ju ha läst tidigare inlägg innan jag skrev... hehe!

    Jag undrar fortfarande om man kan läsa om mässan någonstans, typ vilka utställare som ska dit o s v. Eller kan man kontakta arrangörerna per e-post (vilken)?

  • DanKat
    Corona skrev 2009-01-14 13:56:25 följande:
    Jag undrar fortfarande om man kan läsa om mässan någonstans, typ vilka utställare som ska dit o s v. Eller kan man kontakta arrangörerna per e-post (vilken)?
    Jag hittade heller nästan ingen info på internet om mässan, men han jag mailade skickade med lite så jag har lagt upp en bild i mitt galleri med bl.a. vilka utställare som ska komma. Så du kan ta dig en titt där om du har lust
  • Vill nu

    Vilken fin bukett! Och vad billigt! Klart värt resan till Holmsund för det priset!


    Munchkin skrev 2009-01-14 10:41:21 följande:
    Holmsunds blommor är jätteduktiga, de gjorde våra blommor, bild på min bukett finns i mitt galleri De är dessutom riktigt billiga, jag betalade 1150:- för min bukett 2 extra lösa rosor, 2 corsager och tärnbuketten.
  • Munchkin

    Vill nu skrev 2009-01-14 18:13:38 följande:


    Vilken fin bukett! Och vad billigt! Klart värt resan till Holmsund för det priset!
    Ja helt klart, och jättetrevliga att prata med var de med

    jag kan även tipsa om att Nisses konditori i Holmsund gör världens godaste bröllosptårtor När vi ändå fixade blommorna där tänkte vi att vi lika gärna kunde fixa allt i Holmsund trots att vi bor i Umeå och hade vigseln i Strömbäcks kyrka *S*
  • Umbraz

    Var de dyra där?
    Har funderat på att höra med dem om mina tårtor. Jag ska ha chokladtårtor så det blir en specialare, och då blir det ju i regel dyrare men det kanske finns några billigare alternativ än Nya Konditoriet som är hyfsat dyrt.


    Munchkin skrev 2009-01-14 19:05:22 följande:
    Vill nu skrev 2009-01-14 18:13:38 följande:
    Ja helt klart, och jättetrevliga att prata med var de med jag kan även tipsa om att Nisses konditori i Holmsund gör världens godaste bröllosptårtor När vi ändå fixade blommorna där tänkte vi att vi lika gärna kunde fixa allt i Holmsund trots att vi bor i Umeå och hade vigseln i Strömbäcks kyrka *S*
  • Munchkin

    De tog 35:- biten så de är ju billigare än NK, plus att till skillnad från NK kan de göra tårtan precis som du vill. När jag frågade NK hade de typ en sorts tårta de använde som bröllopstårta och det var det, det gick inte att variera särskilt mycket.
    Dessutom smakade tårtorna himmelskt, vi hade 2 olika varianter, bakad chokladmousse med apelsinsmak och bakad chokladmousse med hallon mousse, täckt med sugarpaste med snirklar målade på.

Svar på tråden Bröllop Umeå 2009 fortsätter...