• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

    Imorse tänkte jag också på om det kunde vara ett X. Men det borde väl inte heller kännas så tidigt och hur känns det egentligen?

  • _koko_

    Heeeeej sweet!!! Usch, det låter inte helt bra i mina öron det där. Tycker du att det funkar så gör det väl det, men i längden skulle iaf inte jag klara av att hålla det tempot. *KRAM*

    Och jag tvingade förresten nenne att behålla en förpackning för att testa, därav hennes hästläppar.

    Läste i bloggen om bidräkten, hur roligt som helst!! Visst är det häftigt med deras första pass! Conny kunde knappt sitta upp när vi tog hans foto, men ååååh, vad fin han blev!

    Liten - Vad har ni för sovpåse? Vi kör grobag, har en sommar och en vinter. Skulle inte kunna tänka mig att använda något annat längre.

  • nennesjuttioåtta

    Oki, men tempen borde ju sjunkit idag då, eller?

    IIIIIIIIIIIIH

  • Lapinette

    Jag har konstig känsla i magen och försöker komma på om jag har kännt så här tidigare. Det kanske är vanlig mensvärk eller... neeej, tycker att det känns annorlunda ... eller??!! Ja du vet, man blir helt enkelt galen på kuppen.

    Annars har de spända brösten blivit mer ospända och inte lika känsliga varpå jag i morse konstaterade att jag INTE är gravid men nu när jag sitter på jobbet och endast går på magkänslan så tror jag nog att jag kan vara det ... .

    Intalar mig emellanåt att IDIOT varför känna efter?! Det är typ försök 30 och varför skulle du bli gravid nu om du inte blivit det tidigare? Varför är jag så jäkla (extra) nojjig denna gång?

  • _koko_

    Frejis + (kan ju inte skriva - nu!) Det här är sjukt spännande!

    Lappis + Upprepar: Det här är sjukt spännande!

    nenne + Upprepar: Det här är sjukt spännande!

  • Lapinette

    Ja, förra månaden började tempen vika nedåt som i dag men min ligger fortfarande på 36,7. Men som sagt har ju bara tempat i 2 månader så jag har inte mycket att jämföra med och första månaden störtdök den direkt på dag 14 men då var den så jäkla upp och ned att den månaden kan jag inte alls lita på. Vad man nu kan lita på när det gäller ens kropp?

  • fru AM

    Jag instämmer med Koko. Spänner fast säkerhetsbältet och inväntar er stora PLUSvåg!

  • _koko_

    Lappis + Att din kropp svarar på akupunkturen gör ju såklart att man hoppas mer + något är ju annorlunda nu jämfört med de tidigare försöken. Samtidigt gör ju det också fallet hårdare om det inte funkar, så jag förstår att du stångar huvudet i väggen ibland.

    + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

    Ok?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!