• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • _koko_

    Hahahaha, nä, kanske inte...? Blev du generad plötsligt? Jag har lyckats genera nenne, jag har lyckats genera nenne, nänänänänäänää!!

  • BrudSommar2006

    Nenne, Cicci kommer att vara snygg och platt som en pannkaka i v 18 den här gången också, det är jäkligt orättvist, haha!!!

    Kom typ nyss till jobbet, vet inte hur många undersökningar Iris fick göra imorse, ett par timmar gick åt till att försöka få ur henne ett urinprov, vi tryckte i henne en massa välling men det gick segt, sedan var det blodprov och näsprov och klämma-överallt-prov och stackars Iris! Nu får vi provsvar om två dagar och eftersom vi inte vet om hon smittar får vi vackert vara hemma den här veckan också, suck.

    Tror inte att jag kan på söndag, det är ju fars dag och vi ska ut till mina föräldrar.

  • BrudSommar2006

    Iris är förresten 91,5 cm lång, det var lite längre än jag trodde, och väger 18,5 kg. Då är det inte så konstigt att hon har storlek 92 - 98 då.

  • _koko_

    Ore - Ja, det har du ju heelt rätt i, det är ju solklart!!

    Pfff, fars dag! Kan möjligen tänka mig att vi äter middag med MIN pappa, men sonens pappa får vackert finna sig i att inte bli firad (jag fick frukost på min första mors dag, that was it! Vadå jag bitter??). Dvs brunch hinner jag med alla gånger.

  • BrudSommar2006

    Usch, måste jobba, får läsa mer om snigelslem och annat spännande senare!

  • Lapinette

    Näh, här firas ingen fars-dag heller. Gubbfn hör ju inte av sig! Så vad sägs tjejer, vilken tid och plats?

  • nennesjuttioåtta

    Ore
    hahaha, tack för att du pratar i mitt ställe.

    Koko
    ja, hahahha jag blev lite generad faktiskt. Men vet inte hur jag ska förklara det. Men det kanske inte ens behövs. Vi kanske kan lämna det vid att dina läppar kommer att vara mjuka och elastiska som väloljade gummisnoddar i motljus, efter att vi har träffats (ska vi ta det i enrum, eller?).

  • Ore

    Usch, vad nyfiken jag blev nu... Men jag stänger browsern ett tag och fixar en sjuttonde uppföljningsfil till ekonomiavd så länge, och hoppas på en förklaring...

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!