• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Oms

    ANg att skicka sms till fel personer - ja herregud det e jag tyvärr en mästare på...

    jag har skickat ett sms till min väninna som var menat åt min man o i det sms:et klagade jag på nämnda väninna då hon i sista minuten hade avbokat långtgående planer som innefattade att köra mig o min man till ikea för storhandling. maken stod redan o väntade på henne då hon skull hämta upp honom från jobbet och mig skulle man hämta upp en bit längre bort och jag var på väg dit -vi hade båda stressat ifrån jobbet för att hinna med... Då avbokar hon och jag blir sååå sne och skicakr ett argt sms som fullkomligt idiotförklarar henne och i rena ilskan så skickar jag det - til henne... fick tillbaka ett sms som inte var av den gulligaste naturen kan jag säga... Jag förstår henne även om hon gjorde fel...

    relationen är dock mkt bra idag!

  • nennesjuttioåtta

    Koko
    vadå, var det fel dörr som jag hade smetat på???? OMG

    Ok, jag hänger på Telis så att jag inte får äta brunch alldeles själv igen. *minns med fasa första daten med er på Anglais*

  • Lapinette

    nenne - den där Anglaisbrunschen var jag inte med på. Vad hände?

    Oms - har gjort en liknande sak fast via messenger skickat iväg en idiotförklaring på en kille som min kompis träffade. Kom på precis när jag tryck iväg det att jag hade skickat det fel. Hon blev dock bara "glad" över att vi brydde oss om henne. Hon hade en affär med en gift man.

  • nennesjuttioåtta

    Lapinette
    Åååhhh jag var först på plats och kände inte igen en själ så jag åt själv. Sen när jag var och skulle ta pannkakor så var det ett stort runt bord längre bort med några tjejer som skulle kunna stämma in på beskrivningarna och där var de.
    Om jag minns rätt var det Cicci, Koko, Snartis, Frullan, Liten, Frejis ochaaaaah kommer inte ihåg riktigt... och Cicci var i v 18 och var platt som en pannkaka om magen

  • nennesjuttioåtta

    Det var ganska jobbigt innan för jag hade tänkt fråga en massa andra tjejer som också brunchade men visste inte riktigt hur jag skulle säga. Hej, är någon här koko?

  • Lapinette

    Känner igen det där. Har själv stått på franska konsulatet med ett glas champagne i handen när en tjej tågade fram och frågade om jag var Lapinette. Alla där inne visste nog att lapinette är liten kanin på franska .

    Din stackare men denna gång vet du ju hur vi ser ut!

  • Telemarkgrrl

    Stackars Nenne! Men den här gången leder jag dig rätt och dessutom känner du väl igen dom flesta vid det här laget.

  • _koko_

    Sådärja, ordningen är återställd, tack! Mmmm, nennes välvallade läppar...

    Hade glömt varför du kom "så sent" nenne, hur har jag kunnat glömma det??? På den tiden kunde man ju inte inboxa sina mobilnummer, men vi borde ju ha löst det på något annat sätt...

  • nennesjuttioåtta

    koko
    hahah man tycker ju det. Trodde jag hade förberett mig för jag hade kollat i muggles galleri och hamrat in era ansikten (jag är ju ansiktsblind så det räcker, så det är ingen garanti att jag sett er förut), men ni gick ju andra vägen runt repan, tydligen. Jaja, så kan det gå. Som sagt, nu har jag ju ledsagare.

  • nennesjuttioåtta

    kokobello
    hahahahah förstår de andra varför du skriver om mina välvallade läppar...?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!