• nennesjuttioåtta

    Lös biljett till barnkarusellen!

    Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

    Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

    Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

    Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

    Nu åker vi!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

  • Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM

    Min tysk var två meter lång och len som en marsipangris. Han hade dessutom ett misstänkt ärr vid naveln och jag misstänker att han hade fettsugit sig.

    Han är numera (citerat från webben) "en av Europas främsta experter på Internet" - vilket gör honom till misstänkt smygläsare av tråden

  • Lapinette

    Oj, oj, vi är verkligen internationella på den här tråden!

  • BrudSommar2006

    Cicci, jaså dagisfröknarna sade till den där elakingen i alla fall, det var ju bra, jag tyckte först det lät som att jaja, det är så de hälsar så vi låter det vara så...

  • fru AM

    Men Lappis, min erfarenhet av italienare (från samma ö ...) är snarare att de är välutrustade (uppenbarligen inte samma latino), energiska (duracell släng dig i väggen) och har kroppar med perfekta proportioner. Åh, vilka tider ...

  • fru AM

    Lappis: JAg vet inte om han kan svenska. Han sa att han inte kan men han har skickat sms på svenska. JAg tror att han har flera personligheter.

  • FruCicci

    nenne, det är inte många millimeter som inte är fräkniga på becker....

    bS, min svenske date åkte ur turneringen samma dag osm jag kom till London. han var tvungen att åka vidare och jag stannade kvar och roade mig. sen såg jag inte min svenske date mer...
    vi har träffats i båstad vid ngt tillfälle, men han bor nu i florida o har familj i tampa.

    *kunde varit jag* snyft....
    Nej jag bara skojar.....

  • Oms

    Nenne - jag kan väl säga att jag har integrerat en och en annan i min multikulturella värld

    jag o maken räkande länder en gång o och jag vann stort - vare sig han eller jag har haft så många partners innan vi träffades men de råkar nästan uteslutande var ifrån olika länder eller åtminstonde ha utländskt påbrå

  • fru AM

    Sedan har vi Irländare som är ludna som troll över hela kroppen och ljuger så att de tror det själva. Där har jag tyvärr inga intima detaljer att bjussa på

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!