• Svar på tråden Pingst 2009 del 2
  • Nalle Puh 40

    Vi betalar ca 11 000 och då ingår nästan allt och vi flyger från en flygplats nära oss så man slipper åka till Göteborg eller Stockholm och betala både mer bensin och hyra i garage för bilen.

  • Nalle Puh 40

    Nu börjar det verkligen dra ihop sig...

    Har ni fixat klart era inbjudningskort? Våra är på G, känns som det är det mest akuta just nu...

  • Lilla Fröken Fräken

    ...inbjudnningarna ja...

    hade tänkt börja med dem för lääänge sedan, men tiden går så fort! Har en liten idé om hur de ska se ut, men jag har ännu inte köpt något material eller börjat... hmmm... kanske läge att ägna helgen åt det??

  • Kärlekensskull

    Nu har jag hittat tillbaks till Pingst tråden

    Fick min klänning i går.
    Är såå lycklig!

  • Nalle Puh 40

    Kärleksskull: Hur ser den ut? Jag har knappt börjat titta på det än, suck...

  • vilja76

    Lilla Fröken Fräken skrev 2008-11-12 21:16:03 följande:


    Har också kollat in resor, men det är svårt att bestämma sig!!Har kollat både på Bulgarien o Grekland, men priserna drar lätt iväg. Hade ursprungligen satt en maxbudget på 10' men det får man inte så mycket för. Någon som varit i Bulgarien? Vi har varit i Kroatinen och det var kanon, dock aldrig varken grekland eller bulgarien.
    INTE BULGARIEN!!!! Det absolut värsta stället jag varit på Usel mat precis överallt och bara en massa idioter som stod och skrek och drog i en. En del människor har kanske inte så höga krav vad gäller atmosfär och mat etc utan bara vill komma billigt undan och då passar säker Bulgarien bra.
  • skruttgumma

    Nalle Puh 40 skrev 2008-11-14 13:26:03 följande:


    Har ni börjat bli nervösa för möhippan???
    Haha, vad roligt att du skriver det, för jag kom på en sak precis häromdagen när vi hade världens kaos hemma med ett sjukt barn och en som var frisk och otroligt rastlös.
    Jag såg mig i spegeln och såg ut som ett ras med fett hår som stod åt alla håll och helt genomsvettig i fula mjukiskläder.
    Då tänkte jag: shit, tänk om jag skulle bli kidnappad för en möhippa en sån här dag???
  • Nalle Puh 40

    Ja, men vad gör man om man jobbar den dagen? Jag är flexare inom LSS och jobbar ALLA tider på dygnet och ofta med JÄTTE kort varsel. Hm...

Svar på tråden Pingst 2009 del 2