• fröken sjunfors

    Brudar i Borås!

    Här kan vi diskutera, tipsa och allmänt prata bröllop i och runt Borås!

  • Svar på tråden Brudar i Borås!
  • Svanboet

    Personligen ska jag till finland på kurs och är borta resten av veckan. Om jag har tur finns det snö där

  • fröken sjunfors

    Jag kan inte heller Lucia-helgen.. Helgjobb

    Är det någon som har varit i brudbutiken som heter Splendor? (Ligger typ vid bäckäng)

  • fröken sjunfors

    Nej så tråkigt! Ska nog dit och kika iallafall.. Hittade inget på B&B heller så, får testa iallafall =) Annars blir det nog en sväng till göteborg minsann =)

  • september2009bröllop

    nopp har inte varit där.. kanske man skulle ta sig en sväng bort dit..

  • fröken sjunfors

    För mig var Splendor tyvärr ingen höjdare =( Börjar få smått panik nu! Det är ju långt kvar, men hittills har jag inte ens provat någon än.. Inget som har fallit mig i smaken.. Är det någon som vet om några brudklänningsbutiker i Göteborg? Eller runtomkring..

  • september2009bröllop

    i linnéstaden ligger det tre stycken en högst upp närmast linnéplatsen, en precis vid järntorget och en ligger vid järntorget om man går mot hagakyrkan..

    sen ligger det en på kungsgatan tror jag i riktning mot järntorget och en på drottninggatan närmast centralstationen..

  • Alla Hjärtans Dag

    Fröken Sjunfors.........Har du testat den i Blidsberg..i en Lada eller hur det nu ligger..JAghar inte varit där eftersom jag hittade LNB klänningar i Borås.

  • Svanboet

    Jag får nog med berått mod erkänna att jag har inte lagt tid på att läsa hela tråden sen den startade i detta format. Jag får skylla på att jag är relativt ny på BT. Det är möjligt att ni redan diskuterat detta längre "upp".

    Jag har en fråga till alla som har planerat sin vigsel/bröllopsfest i Borås med omnejd. Vilken lokal har ni valt och varför?

    Jag funderar på om vi ska brölop i början av mars och vill väldigt gärna ha en fin lokal där det är mer säkert att det finns vit och fin snö kvar än att det är vår-snö-tö. Antagligen kommer vi ha borgerlig vigsel med kraftigt personlig prägel. Finns det lämpliga lokaler som ni kan tipsa om och är det någon mer som satsat på denna typ av bröllop i februari/mars?

Svar på tråden Brudar i Borås!